שמן סיליקון להליכון

שמן סיליקון להליכון הוא בדיוק אחד האמצעים לתחזוקה נכונה להליכון שתצמצם סיכויים לבעיות ברצועה, לפניכם הסבר מפורט בנושא.

הליכון הוא מכשיר הכושר הפופולרי ביותר, גם בחדרי כושר וגם בבתים פרטיים, ולא מפתיע שהם גם מהיקרים ביותר, אך טווח המחירים של ההליכונים הוא טווח רחב מאוד, מכמה מאות שקלים בודדים להליכון פשוט ועד ל-10,000 ₪ להליכונים מתקדמים ומקצועיים מאוד. 

כדי לשמור על ההליכון למשך שנים קדימה ולאפשר לו לתת לנו את התמורה למחיר, יש חשיבות לתחזוקה על בסיס קבוע, מבלי לחכות לתקלות או בעיות טכניות שאחר כך גורמות לנו להוצאה כלכלית גדולה ולהפסקה של האימונים עד לטיפול בתקלה.

מה זה שמן סיליקון להליכון ולמה צריך לשמן?

בדיוק כפי שאנחנו משמנים את חלקי הרכב שלנו במוסך, ובדיוק כפי שאנחנו עושים תנועות לצורך גמישות המפרקים – כך גם ההליכון שלנו זקוק לשימון כדי שהחלקים יוכלו לעבוד ולנוע בצורה חלוקה וללא בעיות. 

בעת שימוש בהליכון, החיכוך בין החגורה למשטח גדל, מה שעלול להוביל לבלאי ובסופו של דבר לגרום נזק למכונה. שימון הליכון שלך מפחית חיכוך וחום, מאריך את תוחלת החיים שלו ומשאיר אותו בפעילות חלקה.

מהי החשיבות של תחזוקה נכונה?

רובנו יודעים כיצד להשתמש בהליכון כושר, אך לא רבים מאתנו יודעים כיצד לתחזק הליכון כושר כך שתישמר תקינותו לפרק זמן ממושך ככל הניתן. ללא תחזוקה ראויה באופן שוטף, עשוי המכשיר לפעול בצורה לא תקינה ובסופו של דבר לצאת לחלוטין מכלל שימוש.

מהן הסיבות לשימוש בשמן סיליקון להליכון?

אנחנו משתמשים בשמן סיליקון ממספר סיבות שכדאי להכיר:

• ההליכון תמיד מדוגם – לאחר שימון רצועת ההליכון, היא נראית חדשה, מדוגמת ומבריקה. אם נודה באמת, כך ההליכון נראה הרבה יותר מזמין לשימוש.

• שמירה על האלסטיות של הרצועה – שימון הרצועה שומר על האלסטיות שלה ומונע ממנה להתייבש. כתוצאה מכך הרצועה לא נסדקת ולא נקרעת.

• תקינות המנוע – לא פעם קורה שרצועה שלא מקבלת את הטיפול הנכון באמצעות סיליקון להליכון, מתחילה להישחק ולהישרף, ואף פוגעת במנוע.

• בטיחות – משטח ההליכה הוא האזור הרגיש ביותר בהליכון, עליו אתם דורכים, והוא זה שצריך לספק לכם בטיחות. רצועה לא משומנת היא רצועה "מועדת לפורענות", שבכל רגע יכולה לזוז מהמסילה או להיקרע בזמן הפעילות.

כל כמה זמן משמנים את ההליכון?

תדירות השימוש בשמן סיליקון להליכון תלויה בתכיפות השימוש שלכם בהליכון וגם במשך זמן האימון. כלומר, זמן השימון יהיה שונה בהליכון של בית פרטי לעומת הליכון המוצב בחדר כושר. הממוצע עומד על שימון אחת לחודש, או לאחר 10 שעות הפעלה. 

אם לעיתים קרובות קורה שאתם מריחים ריח שרוף שעולה מספר דקות לאחר הפעלת ההליכון, יתכן שמדובר ברצועת ההליכה שמשתפשת ומתחילה להישרף. זוהי העדות העיקרית לכך שהרצועה לא משומנת.

תשמרו על ההליכון שלכם – תשמנו את הרצועה!

ההליכון שלכם נותן לכם המון! הוא עובד עבורכם שעות נוספות כדי לשמור על הבריאות שלכם ולסייע לכם להגיע למשקל גוף תקין שיסב לכם הרבה מאוד אושר. תגמלו לו בחזרה ותאפשרו לו להיות שם בשבילכם לעבודה טובה ורציפה. 

רכישה של שמן סיליקון למסלול ריצה ושימוש בו אחת לחודש יבטיחו לכם ראש שקט, ויספקו להליכון שלכם את מה שהוא שצריך כדי לשרת אתכם. חיכוך של רצועת ההליכון עם קרש ההליכון גורם לשחיקה של הרצועה, הופך אותה לפחות גמישה ובריאה להליכה וגם מסכן את בטיחותכם בכך שהופך את הרצועה ללא צפויה. 

כדי לחסוך מאות שקלים לתיקון או חלילה להגיע למצב שההליכון שלכם לא מתפקד יותר, חשוב לטפל בדברים כשהם עוד קטנים, והכי חשוב – לבצע פעילות מונעת על ידי תחזוקה.

איך משתמשים בשמן סיליקון?

• לפני תחילת תהליך השימון, יש לוודא כי המכשיר מנותק מנקודת החשמל.

• השימוש בשמן הסיליקון למסלול הריצה הוא קל ונעשה באמצעות צינורית המחוברת למיכל, מזרק וכפפה חד פעמית.

• יש להתיז 5-6 טיפות מתחת לרצועת ההליכון מכל צד לרוחב (ימין ושמאל), ומיד להפעיל את ההליכון וללכת עליו כדי לתת לשמן להגיע לכל הפינות שצריך.

כיוונון הרצועה

במהלך השימוש, עשויה הרצועה לזוז לאחד הצדדים ולאבד את האיזון. במידה ותזוזה כזו מתרחשת, יש לאתר את הברגים הממוקמים בחלקו האחורי של ההליכון ולבצע כיוונון בהתאם. מומלץ במקרים אלו לפנות לאיש מקצוע שיסייע לך לבצע את הכיוונון בצורה מדויקת ובטוחה.

רכישת שמן סיליקון להליכון – לראש שקט!

כדי לאפשר לכם לטפל היטב בהליכון שלכם במינימום מאמץ של חצי דקה בחודש, באפשרותכם לרכוש אונליין ברכישה מאובטחת שמן סיליקון להליכון, בבקבוק 400 מ"ל שישמש אתכם שנים קדימה. הסיליקון איכותי במיוחד ומיועד 100% למכשירי כושר. המשלוח חינם!

sale

בקבוק שמן סיליקון להליכון - 400 מ"ל

במקום 120 ש"ח

רק 100 ש"ח

כולל משלוח

דילוג לתוכן