תיקון הליכוני פריקור

כאשר מדובר במכשירי כושר של חברה מוכרת ובעלת מוניטין איכותי כמו פריקור, הליכונים הם מכשירים יקרים אשר אמורים לשרת אותך לשנים רבות. תחזוקה נכונה של ההליכון שלך ושימוש על פי הוראות היצרן יעזרו לך להגן על ההליכון מנזקי הזמן ועל הגוף שלך מעבודה לא נכונה עקב תקלות וליקויים בהליכון.

תחזוקה נכונה של ההליכון כוללת שני חלקים עיקריים, ליווי של איש מקצוע וביצוע מטלות שגרתיות באופן קבוע. בכדי להבין את היקף הצרכים של ההליכון הספציפי שלך מומלץ להתייעץ עם מומחה או לוודא זאת במעמד הקנייה.

מה היא העלות של תיקון הליכוני פריקור

העלות של תיקון הליכוני פריקור יכולה להשתנות בצורה די משמעותית על פי אופי התקלה, הזמן שלוקח להבין שיש תקלה ולעצור את פעילות ההליכון וכמה ניסיונות חובבניים לתיקונה היו. 

כאשר מופיע סממן לכך שההליכון שלך אינו עובד כמו שהוא אמור, יש לעצור את הפעולה וליצור קשר עם גורם מומחה. עבודה עם הליכונים של פריקור, או של כל חברה אחרת, כאשר מופיע אחד או יותר מהבאים היא מסוכנת למתאמן והיא שמה את עתיד ההליכון שלך בסימן שאלה:

  • ריח של שרוף או יציאה של עשן מתוך ההליכון.
  • קושי בהתחלת התזוזה של הרצועה.
  • שינויים לא רצויים בקצב הרצועה.
  • עבודה לא נכונה של החלקים הדיגיטליים.
  • רעשים או חריקות מאזור הרצועה והמנוע.
  • הופעה של קרעים ברצועה.
  • הליכון רועד
  • מסלול ריצה לא נדלק בכלל (כנראה האינוורטר לא תקין )

האם תמיד ניתן לתקן הליכונים של פריקור

בדומה לכל מכשיר ומכונה, ישנם נזקים שהם מעבר לכל תיקון ולעיתים תיקון הוא פחות משתלם וחכם מאשר רכישה של מכשיר חדש. 

איש מקצוע מומחה ומנוסה אשר מכיר את ההליכונים של חברת פריקור יוכל לעזור לך להבין בדיוק מה היא התקלה בהליכון שלך, מה היא הדרך הטובה ביותר לתקן אותה ומה יהיו המשמעויות של התיקון עבורך מבחינה כלכלית ומבחינת מצב ההליכון לאחר התיקון. 

איש מקצוע אמין יוכל לעזור לך לעשות את ההחלטה הנכונה ביותר עבור ההליכון שלך וכמובן שעבור הגוף שלך ושל המתאמנים האחרים.

האם ניתן לבצע תיקון להליכון פריקור בבית

שירותים של תיקון הליכונים התקדמו רבות בשנים האחרונות והודות לידע מקצועי ולכלים שניתן לסחוב לכל מקום, טכנאים מוסמכים יכולים להציע שירות של תיקון מלא כמעט לכל תקלה בבית הלקוח או בחדר הכושר. 

חשוב להבין כי עבודה מחוץ למעבדה יכולה להיות מאתגרת ולכן חשוב לעבוד עם איש מקצוע מנוסה באמת אשר מכיר את דגם ההליכון ומבין את אופי התקלה. כך, יתאפשר לטכנאי להגיע עד אלייך עם הציוד המתאים ולחסוך לשניכם זמן יקר.

תחזוקה שוטפת מונעת צורך בתיקונים

הליכונים הם מכשירים גדולים וחזקים אך המערכות היושבות בתוכם לא. תחזוקה שוטפת של ההליכון שלך תוודא שהוא ימשיך לעבוד לשנים רבות ולא יעלה לך בבריאות או בכסף. 

התחזוקה השוטפת של הליכוני פריקור אינה שונה משל מרבית ההליכונים האחרים והיא כוללת ניקוי, מריחת סיליקון בין המשטח לרצועה ומבט שגרתי של איש מקצוע מומחה.

קרדיו ספורט – תיקון הליכונים באחריות

קרדיו ספורט מציעה שירותי תיקון ותחזוקה של מכשירי כושר ללקוחות פרטיים ולחדרי כושר בכל רחבי הארץ. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר עוד היום ולוודא שהליכון הפריקור שלך יכניס אותך לכושר ולא רק יוריד את משקל הארנק שלך.

דילוג לתוכן