תיקון מנוע להליכון או החלפה

תיקון מנוע להליכון או החלפה הוא ללא ספק החלק הכי חשוב בהליכון. כמו מכשירים אחרים שבהם צריך להמיר אנרגיה לעבודה מכאנית, גם בתוך הליכון יש משמעות אדירה למנוע ולתקינות שלו. זו גם הסיבה שבגללה מנוע חזק ויציב הופך את השימוש בהליכון לנוח ובריא, בעוד תקלות במנוע גורמות סיכון למכשיר ולמתאמן.

מחיר מנוע להליכון חשמלי – ניתן לרכוש דרכנו גם ללא טכנאי – ריכזנו עבורכם טבלה מינימלית: 

דגם הליכון

מחיר מנוע

יורק אופטימום 60100

1000 ש"ח

יורק אולטרא 66900

1400 ש"ח

יורק אולימפיק 8600

950 ש"ח 

יורק אולטימט 7500

1000 ש"ח 

יורק פריימ 3030

1000 ש"ח 

יורק לגסי 9070

1200 ש"ח 

VO2 GO 47

1050 ש"ח 

VO2 GO 53

1100 ש"ח 

VO2 GO 45

900 ש"ח 

VO2 HOT

950 ש"ח 

VO2 UP 55

1250 ש"ח 

VO2 ZOOM 1

950 ש"ח 

VO2 ZOOM 49

1100 ש"ח 

Vo2 forever 47

1000 ש"ח 

Vo2 forever 53

1200 ש"ח 

מנוע להליכון מקצועי נע בין

2000-3500 ש"ח 

כך מזהים את הצורך בתיקון

השאלה העיקרית מבחינת אנשים שנעזרים ביתרונות של הליכון כדי לחטב את הגוף ולשמור על הבריאות היא מה צריך לעשות בשביל לדעת שהגיע הזמן לתקן את המנוע. האמת היא שיש כמה סימנים מקדימים שמעידים על הצורך בשירות ולכן כדאי להכיר אותם:

אי סדירות בפעולת המנוע – פעולת מנוע שאינה סדירה בדרך כלל מעידה על תקלה. ברוב התקלות שגורמות לאי סדירות בפעולת המנוע גם לא ניתן לטפל באופן עצמאי ובכל מקרה עדיף לבחון אפשרות לטיפול יסודי.

יתרה על כך, אי הסדירות מעידה על שחיקה ובלאי. השחיקה נגרמת על רקע שימוש של כמה שנים ברצף בהליכון והיא מובנת מאליה לאור שיטת הפעולה שלו.

רעשים מכיוון המנוע – יש להבחין בין רעשים נורמליים ויחסית נמוכים שהם חלק בלתי נפרד מפעולת ההליכון, לבין רעשים שמגיעים מהכיוון של המנוע. הבחנה זו חשובה לזיהוי הצורך בתיקון כי מנוע של הליכון לא אמור להרעיש. אם בכל זאת קיימים רעשים, אפשר לשקול תיקון מנוע להליכון ולהחזיר אותו לפעולה תקינה במהירות.

יציאה מכלל פעילות – הדרך הכי נוחה לזהות את הצורך בתיקון מנוע קשורה להליכון שמפסיק לפעול. אף על פי שלא כל יציאה מכלל פעילות מעידה על בעיות במנוע, זו עדיין הסיבה השכיחה ביותר. במקרים של הפסקת הפעילות, התפקיד של הטכנאי הוא לזהות את מוקד הבעיה ולטפל בה בצורה יעילה ומהירה.

מלבד האמור לעיל, יש פעולות מסוימות שניתן לבצע טרם הזמנת שירות להליכון. הפעילות הבסיסית היא לרסס שמן סיליקון להליכון בין רצועת ההליכה למשטח הריצה כדי להתמודד עם שחיקה ובלאי או למנוע רעשים. אם הריסוס של השמן לא משיג את התוצאות הרצויות, אין טעם להתעכב ועדיף להזמין טכנאי.

קהל היעד של שירותי התיקונים

תיקון מנוע להליכון הוא כיום שירות שמותאם לצרכים ספציפיים של קהל יעד מגוון. קהל היעד העיקרי כולל למשל חדרי כושר וחברות שמפעילות מכוני ספא, מתחמי בריאות ומרכזים לחיטוב הגוף.

לשם השוואה, קהל יעד אחר כולל אנשים פרטיים שבוחרים להציב הליכון בבית – על מנת להגדיל את קצב ומשך הפעילות הגופנית שלהם. כמו כן, כדאי להזכיר בתי מלון, מכוני קאנטרי, בריכות ציבוריות ואפילו ארגונים מסחריים שמעמידים את ההליכונים לרשות העובדים כחלק מתנאי העסקתם.

תדירות הזמנת שירותי תיקון

התדירות המומלצת עבור הזמנת תיקון מנוע להליכון תלויה באופי השימוש ובסוג הדגם. מנוע טוב של הליכון חזק יכול לתת מענה לציפיות של הלקוחות כמה שנים ברצף, אך בחדרי כושר לדוגמא השימוש בו אינטנסיבי מאוד ולכן גם הסיכוי לסבול מתקלות ובעיות עולה.

אם רוצים להימנע מהצורך בתיקון, יש להקפיד על הנחיות היצרן כאשר משתמשים בהליכון ולא להפעיל עליו עומס. את העומס המותר להפעלה על ההליכון ניתן למצוא במדבקה שמופיעה על החלק התחתון או בחוברת ההוראות.

לא מחכים לתקלה

אחת הטעויות הנפוצות שלנו היא שאנחנו מחכים שהמנוע של ההליכון יפסיק לעבוד ואז מתחילים לפעול, המטרה שלכם צריכה להיות מניעת התקלה מראש וכך למעשה אתם שומרים על רצף האימונים ולא נאלצים לעצור את השגרה שלה הורגלתם.

אנחנו מספקים לכם טכנאי מכשירי כושר שיכול להגיע למקום שלכם בכל תקופה ולבדוק שהכול מתנהל כמו שצריך, אם הטכנאי שלנו ישים לב לבעיה כזו או אחרת תוכלו לפתור אותה מראש ולהקדים תרופה למכה.

מנוע להליכון חשמלי הוא מכשיר חשמלי לכל דבר וכמו כל מכשיר חשמלי גם הוא יכול להיהרס או להפסיק את התפקוד התקין שלו בשלב כזה או אחר, בדיקה קבועה של המכשיר ותחזוק נכון של המכשיר ימנעו את התקלות המעצבנות ויעזרו לכם לשמור על שגרת האימונים הרציפה.

הניסיון הוא שם המשחק

הניסיון של קרדיו ספורט הוא ניסיון של למעלה מעשור, אנחנו כבר מכירים את סוגי ההליכונים, עבדנו עם כל הגדלים וכל הסוגים וכמובן שכבר הספקנו להתמודד עם כל סוגי התקלות.

המוטו שלו הוא לתת לכם שקט נפשי והרגשת ביטחון שאתם בידיים טובות ובזכות הניסיון שצברנו במהלך השנים אתם תחושו בכך מהרגע הראשון.

אנחנו רואים בהליכון מכשיר רפואי לכל דבר, כלומר כל תקלה או בעיה במכשיר פשוט יכולה להיות קריטית עבור הבריאות שלכם או עבור הבריאות של המתאמנים שלכם ולכן אנחנו לא מקלים ראש ולא מעגלים פינות בשום מצב אלא מעניקים לכם את שירות התיקונים או ההחלפות המקצועי והמנוסה ביותר.

תיקון מנוע להליכון כהשקעה משתלמת

משתלם יותר להזמין שירות מקצועי של תיקון מנוע להליכון מאשר לקנות מכשיר ספורט וכושר חדש. התיקון מתבצע על ידי טכנאי מנוסה, הוא כולל בתוכו הדרכה לגבי שימוש עתידי בהליכון ובעזרתו אפשר לחזור לשגרת הפעילות בהקדם. כמו כן, אצלנו בקרדיו ספורט מתחייבים לתת לך את השירות הטוב בארץ!

רוצים לשמור איתנו על קשר גם לאחר היציאה מהאתר ולהמשיך לעקוב אחרינו? עשו לנו לייק עוד היום בעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו

דילוג לתוכן