כבלים למולטי טריינר

מולטי טריינר הוא מכשיר כושר שבעזרתו ניתן לבצע מגוון רחב של פעילויות גופניות בבית או בחדר כושר. היתרון של המכשיר נובע מהשימוש בכבלים ייעודיים, שמפעילים גלגלת לעבודה על שרירי הגב והזרוע הקדמית ואפשרות לחיצת חזה לעבודה על שרירי החזה והזרוע האחורית.

בגלל שישנם סוגים שונים של מכשירי מולטי טריינר, כמובן שיש סוגים שונים של כבלים, מולטי טריינר קונבנציונלי יכלול גלגלת לעבודה על שרירי הגב והזרוע הקדמית, או משענת לעבודה על זרוע קדמית לצד פשיטת ברך בישיבה לטובת עבודה על שריר הארבע ראשי.

לעומת זאת, במכשיר כוח מקצועי יהיו כבלים וגלגלות לתרגילים נוספים ולעבודה מגוונת בזוויות לא סטנדרטיות. כדי ליהנות מהמכשיר לאורך זמן, כדאי להקפיד על תחזוקה נכונה הן של המכשיר והן של הכבלים והגלגלות.

מה מאפיין את מכשיר המולטי טריינר?

מכשיר המולטי טריינר הוא מכשיר משקולות שמאפשר לעבוד על קבוצות שרירים שונות בגוף, ולכן נחשב לפופולרי מאוד בחדרי כושר וגם כמכשיר ביתי, עבור מי שרוצה להשקיע בעיקר באימוני כוח.

הוא מגיע עם משקולות במשקל כולל של 90 ק"מ ויש בו שבע תחנות עבודה אופציונליות: רצועות בטן וכתפיים, פולי עליון, פולי תחתון, דחיקת חזה, פרפר, כפיפות ופשיטות רגליים ורצועות יד ורגל.

מבחינת מידות, מדובר במכשיר לא קטן: אורכו 190 ס"מ, הרוחב שלו 120 ס"מ והגובה שלו הוא 220 ס"מ. בשל נתונים אלה, נהוג למקם את המכשיר בדרך כלל בגינה, חצר או מרפסת.

מהי התדירות המומלצת להחלפת כבלים?

לכבלים יש חשיבות רבה הן באפקטיביות האימון והן בבטיחות המתאמן, לכן רצוי לתת להם את תשומת הלב ולהחליף אותם כשמגיעה העת, גם אם אינכם מבינים בדיוק כיצד אמורים להיראות כבלים תקינים. החלפת כבלים למולטי טריינר מתבצעת בהתאם לאופי ולתדירות השימוש.

במכשיר מולטי טריינר ביתי ניתן להסתפק בהחלפה אחת לכמה חודשים או אפילו שנים, בעוד בחדרי כושר מחליפים אותם בתדירות גבוהה יותר – אפילו אחת לכמה שבועות, כתלות בפעילות בחדר הכושר.

כמו כן, בין החלפה להחלפה צריך לדאוג לשימון של הכבלים ולחיזוק כל שאר המרכיבים של המכשיר. אם אינכם יודעים מתי הגיעה העת להחליף כבלים או ששימון הכבלים זו פעולה שאתם לא מבינים בה – מומלץ לפנות לייעוץ של טכנאי מכשירי כושר.

טכנאי להחלפת כבלים למכשיר כח

כמו כל מכשיר אחר בו עושים שימוש, גם מכשיר כושר דורש תחזוקה וטיפול על מנת לשמור על תקינותו לאורך זמן. לשם כך יש צורך בשירותיו של טכנאי מכשירי כושר מקצועי המתמחה בתיקון ותחזוקה של מכשירי כושר מכל סוג. את הכבלים, שהם אחד הרכיבים החשובים ביותר במכשיר הכושר, יש להחליף מידי פעם בפעם בהתאם לצורך ולתדירות השימוש בו. החלפת הכבלים תשמור על מכשיר תקין לאורך זמן ותבטיח אימון בריא ללא פציעות.

 

כל הכושר במכשיר אחר

אנשים רבים אוהבים לעשות כושר אך לא אוהבים את ההליכה לחדר הכושר וזאת בעקבות לוחות זמנים צפופים שאינם תואמים את שעות הפעילות של חדר הכושר. מכשיר כושר מסוג מולטי טריינר מציע עבודה אנאירובית מגוונת המפעילה את כל שרירי הגוף בבית.
 
המכשיר שאינו תופס מקום רב בבית כולל גלגלת עליונה לעבודה על שרירי הגב והזרוע, משענת לעבודה על הזרוע הקדמית, לחיצת חזה ופרפר המיועדת לעבודה על שרירי החזה והזרוע האחורית ופשיטת ברך בישיבה לעבודה על שריר הארבע ראשי. למכשירים המקצועיים כבלים וגלגלות לתרגילים נוספים לצורך עבודה מגוונת בזוויות שונות.

שדרוג מכשיר המולטי טריינר שלכם

כבלים הם לא התוספת היחידה שמשדרגת את מכשיר הכושר והופכת אותו לנוח יותר לאימון ממושך ואפקטיבי. גם ריפודים עבים ונוחים מחומר מונע הזעה, כיסא ומשענת ניתנים לכוונון וגלגלת אוקולון עם מסבים משומנים, תורמים לאימון נוח שמוציא מכם יותר. 

כמו כן, בדגמים מסוימים ניתן להשיג כבלי פלדה עם ציפוי PVC לעבודה שקטה וחזקה. אם יש בידיכם מכשיר מולטי טרינר, או שאתם עומדים לקנות מכשיר כזה, אנו עומדים לשירותכם בייעוץ ומכירה כדי לסייע לכם באימונים מוצלחים, נוחים ויעילים יותר.

תחזוקת מולטי טריינר לבית ולחדר הכושר

מכשיר המולטי טריינר כמו מכשירי כושר אחרים זקוק לתחזוקה שוטפת. לתחזוקה שוטפת של מכשירי הכושר יש מספר יתרונות ומטרות, וביניהם איתור של תקלות עוד כשהן קטנות. 

טכנאי מיומן ידע לזהות תקלה בהתהוות ולטפל בה במקום, לפני שהיא הופכת לתקלה חמורה שעלות התיקון שלה תהיה גבוהה מאוד. בנוסף, תחזוקה שוטפת היא פעולה מונעת לתקלות וכמובן שומרת על בטיחות המתאמנים. 

בקרדיו ספורט אנו מציעים שירות של תחזוקה לבית ולחדר הכושר, כדי שתוכלו להתאמן בצורה בטיחותית ואפקטיבית ולשמור על מכשיר הכושר שלכם לאורך שנים.

טיפול בתקלות והחלפת כבלים למכשירי כח

יש לכם תקלה במכשיר המולטי טריינר? זקוקים לתחזוקה שוטפת? יש בעיה עם הכבלים או שאתם מחפשים אחר רכיב נוסף שישדרג את חוויית האימון שלכם על המכשיר? קניתם מולטי טריינר וצריכים הרכבה? 

בקרדיו ספורט נשמח לעמוד לשירותכם בשירות עד פתח הבית, כולל כבלים וגלגלות מותאמים כמו כפפה ליד למכשיר המולטי טריינר שלכם. חייגו למספר 052-434-6194 ונוכל לסייע גם לך עם הקצאה מהירה של כבלים למולטי טריינר במהירות, ביעילות ובמחיר הוגן.

הרכבת מולטי טריינר ותחזוקה כללית

בדוק לפני אימון את כל הכבלים על מנת לוודא תקינותם, וודא שאין פגמים או חתכים לכל אורך הכבלים.

אם יש סימני נזק לכבל כלשהו, החלף אותו מיידית, לעולם אין להשתמש במכשיר עם כבלים פגומים.

אין להשתמש במכשיר או לאחסנו במקום פתוח.

בדוק תכופות את החיבורים, הידיות, המשקולות והפינים על מנת לוודא תקינות, אם קיים פגם או נזק, החלף באופן מידי.

שים לב ופעל על פי האזהרות המופיעות על מדבקות האזהרה.

נגב באופן סדיר את עמודי המשקולות והמוטות הנעים בעזרת מטלית יבשה או,במידת הצורך, שמן אותם בחומר סיכה המבוסס על טפלון.

בדוק תכופות את כל המכשיר על מנת לוודא שאין בו כל פגמים או נזקי בלאי.

 

 

דילוג לתוכן