תיקון מולטי טריינר

מחפשים תיקון מולטי טריינר? או החלפת כבלים למולטי טריינר? גלגלות נשברו? או צריכים התקנה?

חשוב לך לשמור על כושר פיזי ובריאות תקינה אבל קשה למצוא את הזמן להגיע לחדר הכושר? 

האם ישנה דרך לאגד כמה סוגי תרגילים המחזקים חלקים שונים בגוף, כולם למכשיר אחד, כזה שניתן להכניס הביתה? כל התשובות בפוסט הבא.

חלקי חילוף למולטי טריינר

  • גלגלות קוטר 89,90,105.
  • כבל פלדה מצופה קוטר 5MM, 6MM.
  • ידית משיכה.
  • ידית משיכה לרגל.
  • אביזרים נלווים (כגון שאקלים, פין בורר עומס).

פתרון מושלם

ובכן התשובה היא כן. מכשיר המולטי טריינר עונה בדיוק על הדרישה הזו. מכשיר אחד הכולל בתוכו כמה וכמה מרכיבים אשר כל אחד אחראי על תרגול חשוב אחר. את המכשיר ניתן להתאים בדיוק על פי הצרכים האישיים של כל אחד, הוא יחסית קל לניוד ונכנס בקלות לבית, למשרד או לכל מקום אחר.

תחזוקה שוטפת

מכשירי כושר הם מכשירים מורכבים הנדרשים לתקינות מלאה לאורך זמן, בעיקר אם מדובר במכשירים המיועדים לחדרי כושר בהם עוברים לקוחות רבים לאורך היום. תיקון ותחזוקה של מכשירי כושר זה עניין למקצוענים ובעלי ניסיון. קרדיו ספורט מכשירה טכנאים לתיקון מכשירי כושר ומסמיכה אותם.

תיקון מולטי טריינר באחריות ובמקצועיות

מכשיר מורכב ומשוכלל המאגד בתוכו הרבה מאוד מרכיבים, חייב לעבור תחזוקה שוטפת ובמקרה של תקלה נדרש אבחון מקצועי של טכנאי מוסמך ומנוסה. כל פתרון אחר, מאולתר וזול לכאורה, יעלה לך ביוקר בסופו של דבר. הטכנאים המקצועיים של קרדיו ספורט יגיעו עד לבתיך, לחדר הכושר שלך או למקום העבודה, לא משנה באיזה חלק של הארץ אתם ממוקמים.

מולטי טריינר במגוון סוגים

המולטי טריינר מאפשר לחזק חלקים שונים בגוף ומסוגל לעבוד על כמה אזורים בנפרד או בו זמנית. הכול לפי הדרישה והצורך האישי שלך. המכשיר ניתן לכוונון על פי המידות והנוחות האישית של כל אחד. בשוק ישנם סוגים רבים של מכשירי כח ולפני ביצוע הקנייה, מומלץ להתייעץ עם מומחה על מנת שהמכשיר יתאים בדיוק לצרכים וליכולת הכלכלית שלך.

שחיקה טבעית ותחזוקה טובה

כל מכשיר הזוכה לשימוש רב יסבול בשלב מסוים משחיקה טבעית. החל ממכונית יוקרתית ועד למכשיר טלפון נייד. ככל שהשימוש במכשיר הוא נכון ועל פי כללי היצרן וככל שהתחזוקה שלו טובה יותר, כך תאחר השפעת השחיקה. 

בבואך להזמין תיקון מולטי טריינר, מומלץ להקפיד שההזמנה תבוצע מחברה מוכרת ומוסמכת. אם אכן כך עשית, הטכנאי אשר יגיע לביתך יאבחן את הבעיה באופן מקצועי, יטפל בה ביסודיות וייתן לך אחריות מלאה על התיקון.

מודעות גוברת לחשיבות הפעילות הגופנית

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית במודעות לחשיבות הרבה שיש לפעילות הגופנית ולתרומה הענקית שלה לבריאות הפיזית והנפשית של כל אדם. 

בתוך כך, צצים וקמים חדרי כושר כפטריות אחרי הגשם, כאשר קהל הלקוחות הולך ומתרחב. הסטנדרטים בחדרי הכושר נעשים גבוהים מרגע לרגע, המכשירים משוכללים ומורכבים יותר ודרישות התחזוקה מחמירות יותר ויותר.

בקרדיו ספורט מיטב המומחים לחדרי ומכשירי כושר מכל הסוגים

לצד שירותי ייעוץ ותיקון מכשירי כושר, הספקה של מכשירים וציוד, קרדיו ספורט מעניקה שירותי לווי וייעוץ בתהליך ההקמה של חדרי כושר, דבר הדורש ידע רב ומקצועיות בתחום. אחרי הכול מדובר בציוד האחראי על בריאות הציבור ובנושא כל כך חשוב לא מקלים ראש ולא מעגלים פינות. לנו הידע והניסיון הדרוש בתחום.

הדבר המסוכן ביותר לעשות הוא לנסות ולתקן את המולטי טריינר באופן עצמאי. ישראלים רבים אוהבים להרגיש שהם מסוגלים לתקן כל דבר ואינם זקוקים לאיש מקצוע. 

בכל מה שקשור למכשירי כושר אין טעות גדולה מזו ובפרט כשמדובר במולטי טריינר.  מכשיר זה מורכב מאוד ולמי שאין את הידע המקצועי הדרוש אסור שיגע בו בניסיון לתקנו, הדבר עלול לגרום נזק גדול ובעיקר לסכן את המשתמשים בו.

תיקון מולטי טריינר הוא עניין למקצוענים בלבד

קרדיו ספורט מחזיקה במיטב המומחים למכשירי כושר, הטכנאים שלנו הם מקצוענים, בעלי הסמכה וניסיון רב. טכנאי שלנו יגיע לכל מקום בארץ לבצע עבורך תיקון יעיל, יסודי ובמחיר הוגן. אנו מבינים למה הלקוח זקוק ונדע לאבחן ולטפל בבעיה ללא עיגול פינות.

איך להרכיב מולטי טריינר?

כאשר ניגשים להרכבת המכשיר יש לפתוח את ספר ההדרכה ולעבור לאט לאט על השרטוט ולחזק היטב את כל הברגים.

חשוב להשתמש בכל דיסקיות הקפיצים שמגיעים עם המכשיר בשקית ולא ולזרוק אותם או לוותר עליהם.

תחזוקה כללית למולטי

בדוק לפני אימון את כל הכבלים על מנת לוודא תקינותם. 

וודאו שאין פגמים או חתכים לכל אורך הכבלים, אם יש סימני נזק לכבל כלשהו, החלף אותו מיידית, אין להשתמש במכשיר עם כבלים בלויים.

אין להשתמש במכשיר או לאחסנו במקום פתוח.

נגב באופן סדיר פעמיים בחודש  את עמודי המשקולות והמוטות שמורכבות בעזרת מטלית יבשה או, במידת הצורך, שמן אותם בחומר סיכה המבוסס על טפלון.

 

דירוג התוכן
5/5
דילוג לתוכן