תיקון כרטיס אלקטרוני להליכון

כרטיס אלקטרוני להליכון אחראי על איסוף ועיבוד הנתונים שמגיעים תוך כדי השימוש בהליכון. החשיבות של הכרטיס האלקטרוני נובעת מהאופן שבו משתמשים כיום בהליכון ומהיתרונות שלו לעומת מכשירי כושר רגילים. 

במילים אחרות, הכרטיס הוא זה שמייחד את ההליכון המודרני מהליכונים ישנים ובזכותו מכשירי הכושר מקבלים עדיפות על פעילויות ספורטיביות אחרות. עם זאת, כל תקלה עלולה לפגוע בפעילות ההליכון והיא מחייבת תיקון יסודי ומקצועי.

מחיר כרטיסים אלקטרוניים להליכונים ביתיים ומקצועיים / ניתן להזמין גם שירות הרכבה עד הבית, ישנם עוד דגמים.

דגם הליכון

מחיר כרטיס אלקטרוני

York ultra 66900

670

Yotk ultimate 7500

680

York silver 4001

690

York austin 5002

690

York optimum 60100

690

York record 47700

780

York legacy 9070

680

York jumbo 5500

690

York ac2000

1200

Vo2 go 47

690

Vo3 go 53

690

Vo2 up 55

690

Vo2 runfit 87

1700

Vo2 hot 45

690

התאמת התיקון לסוג ההליכון

הדבר הראשון שצריך לזכור בנוגע לתיקון כרטיס אלקטרוני הוא שהשירות חייב להתאים לסוג ההליכון. אף על פי ששיטת הפעולה וגם הטכנולוגיה פחות או יותר דומים בכל ההליכונים, יש בכל זאת הבדלים מסוימים בין הדגמים והיצרנים. 

להבדלים האלה צריך להתייחס עוד לפני שמזמינים שירות לבית וזאת על מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים.

תחזוקה ושמירה על הליכונים באופן עצמאי

עוד דבר שכדאי להביא בחשבון הוא שאת רוב הפעולות של תחזוקה ושמירה על הליכונים ניתן לבצע באופן עצמאי. 

זה אומר שלפני הזמנת שירות מקצועי של תיקון הליכון, מומלץ לחזור להוראות היצרן ולקרוא אותן. קריאה של הוראות היצרן מעניקה את כל המידע הרלוונטי לגבי תחזוקת ההליכון והיא יכולה לחסוך זמן יקר.

את הכרטיס האלקטרוני אי אפשר לתקן לבד

על אף האמור לעיל, את הפעולה הספציפית של התיקון אי אפשר לבצע לבד. לרובם המוחלט של האנשים אין את הכלים הנדרשים על מנת לתקן את הכרטיס האלקטרוני וגם במכוני כושר, בתי מלון ומכוני בריאות חסרות המיומנויות המתאימות. 

המסקנה היא שחובה להזמין איש מקצוע מנוסה לטובת תיקון כרטיס אלקטרוני ועדיף לעשות זאת מוקדם ככל האפשר.

המורכבות של תיקון כרטיס אלקטרוני

שירות מקצועי מהסוג של תיקון כרטיס אלקטרוני נחשב מורכב יותר בהשוואה לשירותי תיקון ותחזוקה אחרים. הסיבה לכך קשורה למאפיינים של השירות ולמה שמייחד אותו בענף הכושר והספורט:

  • מגוון גדול של סוגי כרטיסים – רק היכרות עם סוגי הכרטיסים האלקטרוניים וההבדלים בין היצרנים תאפשר לתקן או בלי להסב נזקים למכשיר הכושר. היכרות זו מבוססת על ניסיון ועל התמודדות עם מגוון גדול של סוגי כרטיסים, דגמים, יצרנים, חברות, מודלים, שנתונים ועוד.
ידע מכאני ואלקטרוני – בעוד טכנאי רגיל יכול להסתפק בידע מכאני על מנת לתקן בעיות בהליכון, איש מקצוע שלוקח על עצמו את האחריות על תיקון כרטיס אלקטרוני נדרש להכיר את החיבורים האלקטרוניים העדינים וליישם אותם. במקביל, עליו להציב את הבטיחות שלו ושל הסביבה בראש סדר העדיפויות ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים.

עלות העבודה – טכנאי הליכונים אמין יחסוך הרבה בעיות בעתיד והוצאות בטווח הקצר. באופן עקרוני, העלות הממוצעת של כרטיס אלקטרוני חדש עומדת על כמה מאות שקלים – בעוד התיקון זול יותר. הדרך ליהנות מהפער הזה בין מחיר התיקון ורכישת הכרטיס החדש היא להזמין מלכתחילה טכנאי מומלץ עם ידע מוכח.
 

תדירות הזמנת שירותי תיקון כרטיס אלקטרוני להליכון

אפשר לזהות את הצורך בתיקון כרטיס אלקטרוני כאשר הנתונים מפסיקים להגיע למסך של ההליכון. במקביל, יש לזכור שהכרטיס קובע את הביצועים ולכן ניתן לדעת שהגיע הזמן לתקן אותו כאשר היכולות של ההליכון נפגעות.

אם לא בטוחים לגבי זה, אפשר ליצור קשר עם נציגי קרדיו ספורט: לנו יש ניסיון רב שנים בשירותי תיקונים להליכונים ומאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים.

אנו נבצע עבורך החלפה או תיקון כרטיס אלקטרוני להליכון במחיר משתלם וגם נתחייב להשיג את שביעות הרצון המלאה שלך מהרגע הראשון!

דילוג לתוכן