יתרונות בריאותיים בהליכה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הליכה היא אחת הפעולות הפשוטות והבריאות ביותר לגוף. אנחנו יכולים לבצע הליכה בחדר הכושר, בפארק השכונתי ובהליכון הביתי, אך מה שהופך את ההליכה לכל כך נוחה ונפוצה, היא העובדה שאין צורך להיערך אליה במיוחד. בעולם המודרני של היום, שאורח החיים של מרבית האנשים הוא בישיבה ובעבודה משרדית, גם הליכה של 10 דקות ביום תעשה פלאים למצב הבריאותי שלכם.

יתרונות בריאותיים בהליכה

מה הם היתרונות הבריאותיים של הליכה?

• הליכה שומרת על בריאות הלב – הליכה מדי יום מקטינה את הסיכון למחלות לב, כך על פי מחקרים שבוצעו. אמנם כל הליכה היא בריאה, אך היעד היומי הוא כ-10,000 צעדים, ואז ההשפעה החיובית על הלב תהיה מיטבית.

• הליכה מפחיתה כאבי פרקים – אורח החיים היושבני גורם לכאבי שרירים ובמיוחד לכאבי פרקים. הליכה יומית של 30-60 דקות מניעה את המפרקים ושומרת עליהם פעילים. עבור אנשים שסובלים מכאבי פרקים, חשוב לבצע פעילות גופנית הדרגתית.

• הליכה תורמת למצב רוח חיובי – היום כבר ידוע שפעילות גופנית גורמת להפרשה של סרוטונין ודופמין, מוליכים עצביים אשר אחראיים על מצב הרוח שלנו. גם עבור אנשים שסובלים מדיכאון ומחלות נפשיות אחרות, ההמלצה הראשונה היא לבצע פעילות גופנית. נסו, ותראו שההרגשה שלכם תשתפר.

• הליכה מסייעת לרדת במשקל – השמנה היא בעיה כלל עולמית, ולא מזמן הוגדרה כמחלה. לא צריך לרוץ כדי לרדת במשקל. הליכה כ-4 פעמים בשבוע תורמת לירידה במשקל, מבלי לקחת את הסיכון של פגיעה בברכיים. 

• הליכה מאזנת את לחץ הדם – לחץ הדם הוא מדד חשוב ביותר, ומשפיע הן על בריאות הלב והן על המוח בכל רגע נתון. הליכה יומית משפיעה על מדדי לחץ הדם ומאזנת אותם. הליכה של 30 דקות לפחות, כ-3-4 פעמים בשבוע, תאזן את לחץ הדם שלכם.

כמה מהר יכול להגיע טכנאי מכשירי כושר עד הבית שלכם?

רחפו עם העכבר מעל הקופסא והתשובה תתגלה

בקרדיו ספורט טכנאי מגיע עד אלייך הביתה במהירות הבזק!

הזמן עכשיו טכנאי מומחה לתיקון מכשירי כושר
לחץ להזמנת טכנאי

כמה מהר יכול להגיע טכנאי מכשירי כושר עד הבית שלכם?

לחץ על האייקון של הבית והתשובה תתגלה מבלי לעבור דף

בקרדיו ספורט טכנאי מגיע עד אלייך הביתה במהירות הבזק!

הזמן עכשיו טכנאי מומחה לתיקון מכשירי כושר
התקשר להזמין טכנאי

טיפים להליכה נכונה ולהתמדה

• אמנם פעילות גופנית היא לא פעילות מאומצת מדי, אך כדאי לבצע מתיחות קלות לפני ואחרי, כדי שלא תמצאו את עצמכם תפוסים במשך כמה ימים.

• ניתן לחלק את ההליכה היומית ל-2 פעימות. אם קשה לכם, או אין לכם זמן ללכת חצי שעה ביום, חלקו אותה לרבע שעה בבוקר ורבע שעה בערב.

• וותרו על הרכב עבור כל נסיעה קצרה, והשתמשו ברגליים. גם נסיעה קצרה למכולת או נסיעה כדי לאסוף את הילד מהחוג אפשר להחליף בהליכה שתרענן אתכם ותשמור עליכם בכושר.

• בצעו את ההליכה עם נעלי ספורט המיועדת לכך כדי לשמור על הרגליים והגב שלכם.

• הציבו לעצמכם מטרות, זה יתרום למוטיבציה ולהתמדה שלכם. למשל, בכל חודש אתם מאריכים את המסלול שלכם בעוד קילומטר, או לחלופין, מקצרים את זמן ההליכה לכל קילומטר.

• רכשו הליכון ביתי שיאפשר לכם לבצע הליכה בכל שעה ובכל מזג אוויר, בנוחות שלכם. הליכון ביתי שנמצא מול העיניים בכל שעות היום, הוא ההזמנה הטובה ביותר לשמירה על הבריאות.

אודותינו

קרדיו ספורט מתמחה בתיקון הליכונים וציוד ספורט ללקוחות פרטיים, חדרי כושר, מלונות, ומוסדות. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם מגוון פתרונות המותאמים במיוחד לצרכים שלכם, תוך שאיננו מתפשרים על השירות הטוב ביותר.

עקבו אחרינו

מאמרים אחרונים

סגירת תפריט
דילוג לתוכן