שגיאות נפוצות שמתאמנים על הליכון כושר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

טעויות נפוצות באימוני כושר על הליכון

הליכון כושר הוא אחד ממכשירי הכושר הפופולריים ביותר הן בחדרי כושר מקצועיים והן בבתים פרטיים רבים. אבל, אימון לא נכון עלול לפגוע באיכות האימון וגם בבריאות המתאמנים. התחלת אימון בעצימות גבוהה או סיום כזה, עלולים לפגוע בגופכם. בנוסף, אחיזה בידיות ההליכון בצורת "ריחוף" אינה משיגה את תוצאות האימון הרצויות. אז איך נמנעים מטעויות נפוצות? קבלו כמה טיפים יעילים מהמומחים.

שגיאות נפוצות שמתאמנים על הליכון כושר נוטים לעשות

הטעות: הישענות על הידיות שבצדי ההליכון

מתאמנים רבים נוטים להיתלות על הידיות שבצדי מסלול הליכון הכושר, דבר הגורם להם ל"רחף" מעל המסילה. בצורה זו, עובר משקל הגוף מהרגליים אל הידיים. ה"ריחוף" גורם להם לאבד את תמצית האימון. ההליכה או הריצה היא פעילות נושאת משקל גוף ובה יתרון בולט בכל הקשור לצפיפות עצם, שריפות קלוריות והעלאת דופק ולעבודה על השרירים, דבר שלא מתקיים בתנוחת ה"ריחוף". התנוחה עלולה להעמיס על הגפיים העליונות. 

איך לעשות את זה נכון?

לא לנתק מגע מהקרקע! חשוב לא להישען על ידיות ההליכון או להיתלות עליהן. במקרים של מהירות גבוהה מידי עבור המתאמנים רצוי להאט אותה.

הטעות: נחיתה גסה על המסלול 

כאשר בכל נחיתה של הרגל נשמע רעש חזק, סימן שהריצה שלכם אינה מתבצעת בצורה נכונה והיא גורמת לזעזועים לגופכם. כדי לתקן את דפוס הריצה הזה חשוב להיוועץ במומחה כגון מדריך חדר כושר או מאמן כושר. 

 

כמה מהר יכול להגיע טכנאי מכשירי כושר עד הבית שלכם?

רחפו עם העכבר מעל הקופסא והתשובה תתגלה

בקרדיו ספורט טכנאי מגיע עד אלייך הביתה במהירות הבזק!

הזמן עכשיו טכנאי מומחה לתיקון מכשירי כושר
לחץ להזמנת טכנאי

כמה מהר יכול להגיע טכנאי מכשירי כושר עד הבית שלכם?

לחץ על האייקון של הבית והתשובה תתגלה מבלי לעבור דף

בקרדיו ספורט טכנאי מגיע עד אלייך הביתה במהירות הבזק!

הזמן עכשיו טכנאי מומחה לתיקון מכשירי כושר
התקשר להזמין טכנאי

הטעות: חוסר ריכוז בעת האימון 

אחד היתרונות הבולטים של הליכון כושר הוא האפשרות לעסוק במקביל לאימון בדברים אחרים כגון צפייה בטלוויזיה או בטלפון הנייד. חשוב לדעת כי ההתמקדות בדברים אחרים פוגמת בפעילות הספורטיבית, בנשימות ובמאמץ שלכם והדבר מונע מכם להוציא את המקסימום מהאימון ופוגם ביעילותו. בנוסף, חוסר ריכוז עלול להיות מסוכן ולהביא לנפילות מההליכון. בעת ההתעסקות עם שלט הטלוויזיה ועוד. זאת ועוד, כאשר הטלוויזיה ממוקמת נכון ביחס אליכם והראש שלכם מוטה למעלה או למטה. הדבר עלול לגרום לכאבים בצוואר או בגב. 

איך לעשות את זה נכון?

חשוב להקפיד על כללי הבטיחות ועל הריכוז שכן חוסר זהירות עלול להביא לקצב הליכה איטי לעומת קצב המסילה ובכך לגרום לנפילה כואבת. חשוב לוודא כי הטלוויזיה ממוקמת מולכם בצורה אופקית. 

הטעות: התחלה וסיום מהירים מידי 

מתאמנים רבים מתחילים אימון בריצה מהירה ללא חימום כך שהגוף עדיין לא מוכן לעומס. בנוסף, ירידה מהמסלול כשמהירות המסלול גבוהה אינה בריאה גם היא.

מקצוענים גם בהליכונים

קרדיו ספורט מתמחה במגוון רחב של שירותי תיקון, תחזוקה ושדרוג מכשירי כושר לרבות הליכוני כושר של כל המותגים המובילים בעולם ולה חלקי חילוף מקוריים המבטיחים את חיי המכשירים לאורך זמן רב. לקרדיו ספורט צוות טכנאי הליכונים וציוד כושר מקצועי ומנוסה המגיע עד אליכם לצורך אבחון ותיקון של כל תקלה.

החברה מעניקה שירות לקהל עסקי ופרטי בכל רחבי הארץ והמוניטין הרב שצברה עם השנים הופך אותה לאחת החברות המובילות בתחום כשהשירות הוא מעל לכל עבורה. אם יש לכם תקלה או חשש לתקלה בהליכון או בכל מכשיר כושר אחר, זה הזמן להתקשר אלינו ולקבל אבחון מדויק ותיקון מקצועי ואיכותי עם יחס אישי שיחזיר אתכם לכושר בשיא המהירות.

 

 

אודותינו

קרדיו ספורט מתמחה בתיקון הליכונים וציוד ספורט ללקוחות פרטיים, חדרי כושר, מלונות, ומוסדות. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם מגוון פתרונות המותאמים במיוחד לצרכים שלכם, תוך שאיננו מתפשרים על השירות הטוב ביותר.

עקבו אחרינו

מאמרים אחרונים

סגירת תפריט
דילוג לתוכן