איך תקנו אופני כושר בתקציב מתאים?

תוכן עניינים

רכיבה על אופניים נחשבת לאחד מהענפים הפופולריים ביותר. תחרויות רכיבה על אופניים מתקיימות בכל העולם, ואופני כושר ביתיים הפכו לאחד ממכשירי הכושר הפופולריים ביותר. קשה להסביר את היתרונות שבפעולת הרכיבה ואת התרומה שלה לבריאות. מעבר לכך שרכיבה על אופניים מסייעת לירידה במשקל, היא גם תורמת מאוד ללב. 

אם בחרת לרכוש אופני כושר ביתיים – אנחנו מברכים אתכם. טווח המחירים של אופניים נע בין 1,000 ₪ ועד 10,000 ₪ לאופניים ברמה הגבוהה ביותר. ישנן חברות שונות המייצרות מספר דגמים, והבחירה צריכה להיעשות בראש ובראשונה בהתאם לתקציב שלכם. 

איך בוחרים אופני כושר

לאחר שבחרתם את תקציב האופניים שלכם, יהיה קל יותר להגיע לרכישה. אנו ממליצים על אופניים בעלות של 2,000 ₪ לפחות, על מנת לקבל מוצר שניתן יהיה להגיע איתו לתוצאות ולהפיק ממנו את המירב. 

אז מה משפיע על המחיר של האופניים?

סגנון האופניים – ישנם אופני כושר ניצבים, עליהם הרוכב יושב כשגבו זקוף. לעומתם, יש אופני כושר רכונים בעלי משענת גב המתאימים לבעלי משקל יתר, בעלי בעיות בגב או אנשים מבוגרים וכמובן אופני ספינינג שמדמים רכיבת שטח ומתאימים למתאמנים מנוסים או למי שלא סובל ככלל מבעיות גופניות. חשוב לדעת, שאופני ספינינג הם ללא צג נתונים.

רצועה או מגנטי? – סוגי ההתנגדות לגלגל מבוצעים על ידי רצועה או על ידי מגנטים. התנגדות באמצעות מגנטים מפיקה רכיבה חלקה ושקטה יותר, ויחד עם זאת גם עצימה יותר. בהתאם לכך, אופניים בעלי התנגדות מגנטית הם יקרים יותר.

חשמלי או מכאניאופני כושר מכאניים הם האופניים הפשוטים ביותר, אשר מאפשרים דרגות קושי מעטות ובעלי צג נתונים בסיסי ביותר. לעומתם, אופני כושר חשמליים הם מתקדמים יותר, מגיעים עם מגוון תוכניות אימון, דרגות קושי שונות וכן מסלולי רכיבה שונים. כפי שניתן להבין, אופניים חשמליים יקרים יותר, אך הכרחיים למי שנוטה להשתעמם מהר במהלך פעילות גופנית.

צג דיגיטלי – במידה ואתם רוצים לבצע אימונים לצורך מטרות ברורות, כדאי לבדוק שהאופניים מגיעים עם הפונקציות הרלוונטיות לכם כדוגמת: חיישני דופק, נתונים אודות שריפת הקלוריות, תוכניות אימון ועוד.

נוחות המכשיר – אופני כושר חייבים להיות נוחים כדי שאפשר יהיה להתמיד באימון לפחות 30 דקות בכל פעם. לצורך זאת, מומלץ לבחור באופניים בעלי אפשרות לכוונון הכיסא, מקום להנחת בקבוק מים, דוושה מרווחת ונוחה ועוד. 

תעודת אחריות ומשקל – יש לבחור באופניים המתאימים בהיבטים של משקל למי שמתכוון לעשות בהם שימוש. בנוסף, חשוב לבחור באופני כושר אשר מגיעים עם תעודת אחריות. ככל שהאחריות תהיה ארוכה יותר, כך תוכלו לדעת שהחברה שעומדת מאחורי האופניים היא בטוחה ואמינה. 

יד שניה או חדש – כמו בכל מוצר בשוק, גם במקרה זה אופני כושר יד שניה יהיו זולים יותר מאופניים חדשים. אם החלטתם לבצע רכישה של אופני כושר יד 2, התייחסו לכלל הסעיפים בכתבה למעט הסעיף שנוגע בתעודת האחריות, שסביר להניח לא תסופק לכם במקרה זה.

דילוג לתוכן