רצועה להליכון VO2

קרדיו ספורט מתמחה בהחלפת רצועות להליכוני VO2 מכל הסוגים הפופולריים והדגמים בשוק, גם ביתי וגם מקצועי.

המודעות לשמירה על אורח חיים בריא וספורטיבי עלתה מאוד בשנים האחרונות ויותר אנשים מעוניינים לשמור על כושר בצורה קבועה ועקבית. 

לשמירה על כושר יש יתרונות גופניים ונפשיים: היא מסייעת לחיטוב הגוף וחיזוק שלו, שריפת קלוריות, ירידה במשקל ופיתוח שרירים. 

בנוסף, היא תורמת להפחתה משמעותית של מצבי לחץ ודיכאון, שכן פעילות ספורטיבית גורמת להפרשת הורמונים וחומרים הגורמים לתחושות אופוריה ואנרגיות טובות.

להלן דוגמאות של רצועות להליכוני VO2 שהחלפנו וישנם עוד כמובן להתרשמות:

בניית חדר כושר ביתי

לצד הרצון לשמור על אורח חיים בריא, יותר ויותר אנשים בוחרים להקים חדר כושר ביתי ולא להירשם כמנויים לחדר כושר ציבורי, יוקרתי ככל שיהיה. חדר כושר ביתי מהווה פתרון נפלא עבור מי שרוצה לשמור על כושר מבלי לצאת מהבית ולשלב את רוטינת הספורט עם שגרת החיים הביתית שלו. 

אחד המכשירים הפופולריים ביותר לשמירה על כושר בין כותלי הבית הוא ההליכון, שמאפשר לשלב הליכות במהירויות שונות תוך כדי צפייה בטלוויזיה או האזנה למוזיקה. ואחד הדגמים הנמכרים ביותר הוא הליכון vo2, החביב על מי שאוהב לשמור על הכושר והגזרה מבלי שיצטרך אפילו לצאת מסלון ביתו.

מהו הליכון vo2?

הליכון vo2 הוא אחד מהמכשירים המשוכללים ביותר בשוק, עם מספר פונקציות שהופכות אותו לאפקטיבי אך קל לשימוש. ההליכון כולל 8 תכניות עבודה, מערכת הפעלה דיגיטלית וצג LCD המציג נתונים חשובים למתאמן כמו מהירות, זמן, מרחק, שיפוע וכדומה. 

להליכון יש מערכת בולמי זעזועים ומנוע חזק כמו גם תוספות של חיישנים ולחצנים המאפשרים מדידת דופק וכיוונון שיפוע המכשיר. 

ההליכון נחשב לעמיד ואיכותי ומתאים למשתמשים במשקל עד 120 ק"ג. למרות כל זאת, הוא נחשב לרגיש יחסית להליכונים אחרים ולכן יש לבצע בו פעולות תחזוקה קבועות ולשמור עליו היטב.

רצועה להליכון vo2

אחד החלקים החשובים ביותר בכל הליכון וכמובן גם בהליכון vo2 היא הרצועה – אותו פס שחור עליו מתהלכים בזמן האימון. הרצועה היא כמובן החלק שנשחק הכי מהר וסובל מבלאי. לכן, יש לתחזק אותה באופן קבוע ולבדוק בקפדנות כי היא עמידה ותקינה. 

חשוב מאוד לזהות בזמן בעיות ברצועה, לעצור את שגרת האימונים ולתקן אותה. שימוש במכשיר עם רצועה לא תקינה, עלול להיות לא יעיל ואף מסוכן.

רצועה להליכון VO2
רצועה להליכון VO2

איך מתחזקים משטח ריצה להליכון vo2?

המומחים של קרדיו ספורט, המתמחים בתיקון ותחזוקה של הליכונים, מסבירים שכדי לתחזק כראוי את רצועת ההליכון, יש לשמן אותה על בסיס קבוע. 

בדרך כלל, השמן יהיה מבוסס סיליקון ויש להשתמש בו אחרי בערך כל 10 שעות פעילות אך הנתון הזה עשוי להשתנות בהתאם למשקל המתאמן, סוג הרצועה וכדומה.

פעולות תחזוקה נוספות שישמרו על המכשיר כוללות ניקוי עדין של המסך ושאר החלקים מאבק ולכלוך, הצבת ההליכון סמוך לשקע החשמל על-מנת למנוע שחיקה של הכבל ובדיקות מתחת להליכון למקרה שהתגלגלו תחתיו צעצועים או חפצים אחרים. 

אם הרצועה חורקת, מתחממת או מתרוממת, זהו סימן מובהק לכך שיש לטפל בה בדחיפות ומומלץ לבצע את פעולות התחזוקה לפני שמגיעים למצב הזה.

מעבר לזה, יש למקם את ההליכון באופן שיהיה מספיק מקום בינו לבין רהיטי הסלון או מכשירים אחרים בחדר הכושר הביתי, כדי למזער אפשרות לספיגה של מכות, נפילות ופגיעה ממכשירי כושר אחרים שעלולים ליפול בטעות על ההליכון ועל הרצועה שלו. 

בנוסף, על אף שכושר גופני הוא פעולה המומלצת לכל המשפחה, רצוי לוודא כי רצועת ההליכון כמו המכשיר עצמו נמצאים הרחק מהישג ידם של ילדים קטנים שעלולים לגרום לו לנזק מבלי להתכוון.

מתי צריך לקנות רצועה להליכון vo2?

אם אחרי ששימנתם את הרצועה היא עדיין חורקת, אם היא רופפת ועקומה או אם היא בלויה מאוד, סימן שהגיע הזמן להחליף אותה לגמרי. 

חשוב לציין כי החלפה של הרצועה צריכה להתבצע על-ידי טכנאי הליכונים מקצועי, למשל של חברת קרדיו ספורט – אחת החברות המובילות בתחום וצוות הטכנאים של החברה מומחה בתיקון ותחזוקה של הליכונים ובפרט הליכוני vo2.

בכל מקרה, חשוב לקנות רצועה מקורית שיוצרה ואושרה על ידי היצרן ולא להתפתות למבצעים מפוקפקים, הנחות על רצועות לא מקוריות ועסקאות נוספות שעלולות בסופו של דבר להתגלות כטעות שעולה לכם ביוקר ואף פוגעת בבריאות שלכם.

רצועה מקורית יכולה לעלות בין כמה מאות שקלים ועד אפילו 1800₪, בהתאם לסוג ההליכון אבל מדובר בהשקעה משתלמת לטווח ארוך ולכן לא כדאי להתפשר ולהסתפק ברצועה לא מקורית ולא איכותית שתתקלקל שוב אחרי זמן קצר. 

תיקון הליכונים והחלפת רצועות הוא שירות שניתן בבית הלקוח ואין צורך לשנע את ההליכון המאסיבי למעבדת תיקונים ייעודית. 

לכן אל תהססו ובמידה ומשהו לא נראה או מרגיש לכם תקין, הזמינו טכנאי הליכונים שיפתור את הבעיה במהירות ויחליף רצועה במידת הצורך.

איך לבחור טכנאי לכיוון הרצועה או החלפה?

יש כמה חברות שמציעות שירותי תיקון להליכונים והחלפת רצועות וחשוב לבחור חברה מוכרת ואמינה עם טכנאים מקצועיים שמבינים בסוגי רצועות שונות וספציפית בתיקון רצועה של הליכון vo2. 

אם אתם מתלבטים, אתם תמיד יכולים לברר עם חברים ומכרים שיש להם חדר כושר ביתי או משתמשים בהליכון מהסוג הזה ולשאול אותם ממי הם מקבלים שירות תיקונים במידת הצורך.

כמו כן מומלץ לבדוק את אתר האינטרנט של החברה, ממנו אפשר להתרשם על רמת המקצועיות וההבנה בתיקון רצועות והליכונים בכלל. 

בכל מקרה, אם הרצועה דורשת תיקון מקצועי לא כדאי להתפשר על טכנאי חובב או חברת תיקונים לא מקצועית, גם לא תמורת מחיר נמוך יחסית. 

ובוודאי שלא כדאי לנסות לתקן את הרצועה לבד, משום שאם הבעיה מורכבת אתם עלולים לגרום יותר נזק מתועלת ולשלם על כך ביוקר בסופו של דבר.

דילוג לתוכן