איזה הליכון כדאי לקנות

תוכן עניינים

איזה הליכון מומלץ לקנות? כל ההסברים  👇 

הליכונים הם ממכשירי הכושר הפופולריים ביותר בעולם. הם מככבים בכל חדר כושר, בין אם הוא ביתי ובין אם הוא משתייך לרשת מכונים יוקרתית ולא מעט אנשים קונים גם הליכון על-מנת שיעמוד אצלם בסלון ויאפשר להם לשמור על כושר גם בזמן שהם צופים בטלוויזיה או מאזינים למוזיקה. פה מתחילה ההתלבטות לגבי איזה הליכון כדאי לקנות. 

הביקוש הגדול להליכונים יצר גם שפע של היצע ורוב האנשים מוצאים את עצמם מבולבלים מול המבחר העצום. לכן, 

המומחים של אתר קרדיו ספורט מציעים שירותי תיקון להליכונים, ריכזנו את כל הדברים שחשוב לקחת בחשבון לפני רכישה של הליכון.

קנו הליכון בהתאם לתקציב שלכם

נכון, שכולם היו רוצים להיות חטובים ויפים ובעולם אידיאלי לא הייתם צריכים בכלל להתלבט ופשוט קונים את ההליכון הכי משוכלל. אבל המציאות היא שהליכון הוא מוצר פרימיום ולפעמים צריך להקדיש לו לא מעט תקציב. בדרך כלל, מה שמשפיע על המחיר של הליכון הוא הגודל שלו ועד כמה מערכת ההפעלה שלו מתוחכמת. 

ככל שהוא יותר גדול ומתוחכם כך המחיר יעלה ומחיר של הליכון מקצועי ואיכותי יכול להגיע לכמה אלפי שקלים כשבין זה לבין הליכון קטן ופשוט יש טווח שלם של מחירים. לכן, החוכמה היא למצוא הליכון שעומד בתקציב שלכם. 

מצד אחד לא כדאי לקנות מכשיר יקר מדי, שאולי יכניס אתכם לכושר אבל גם לבעיות כלכליות ומצד שני אם יש לכם די תקציב לא כדאי להתפשר על הליכון קטן מדי.

בחרו הליכון בהתאם למרחב שיש לכם בבית

אם אתם מתלבטים איזה הליכון לקנות, אחד הפרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא גודל החלל בו הוא ימוקם. אם הסלון שלכם קטן, חבל לקנות הליכון עצום שיתפוס לכם את כל המרחב ויהפוך את הסלון מחדר אירוח לחדר כושר. 

יש גם מי שממקם את ההליכון בחדר השינה וגם אז צריך לקחת בחשבון שמדובר במרחב מצומצם ושלא כדאי להרוס את האווירה הנעימה ואת הזרימה הטבעית של החדר. לעומת זאת, אם אתם רוכשים הליכון המיועד לחדר כושר ביתי, אתם יכולים לבחור בהליכון קצת יותר גדול ולא להתחשב למשל במגבלות של עיצוב וכדומה.

בחרו במותג ששומר על הבריאות שלכם

ספורט במסגרת הביתית הוא נהדר. הוא מסייע לכם לשמור על אורח חיים בריא ועל כושר, מבלי שתצטרכו לשלם על מנוי לחדר כושר או למצוא את הכוחות לצאת מהבית ומאזור הנוחות שלכם בשביל להתאמן. לצד זאת, כשאתם מתלבטים איזה הליכון כדאי לקנות, יש פרמטר אחד שאסור לכם להתפשר עליו: הבריאות שלכם. 

בגלל שאתם מתאמנים במרחב הביתי וללא השגחה של מדריך כושר צמוד, אתם צריכים להיות בטוחים שההליכון שלכם בטיחותי לחלוטין, עמיד ובנוי בצורה שתשמור על הבריאות שלכם באופן אופטימלי. 

זו גם הסיבה שהליכון צריך לקנות בחנות מקצועית המתמחה בתחום, כמו קרדיו ספורט. רכישה מספק אמין ומוכר תאפשר לכם להיות רגועים ולדעת שקניתם הליכון בטיחותי ממותג מוכר.

כדאי לקנות הליכון שדורש תחזוקה קלה

קודם כל כדאי להבהיר משהו חשוב: אין הליכון שלא זקוק לתחזוקה שוטפת. לכן אם אתם חולמים על הליכון שאפשר להשתמש בו בחופשיות ולשכוח ממנו בין אימון לאימון, לא תמצאו כזה. ההבדל הוא בין הליכונים שדורשים תחזוקה קלה בלבד, לבין כאלו שדורשים טיפול מסור באופן תמידי. 

חשוב לציין כי תחזוקה של הליכון, בין אם היא מינימלית ובין אם היא דורשת התערבות של איש מקצוע – היא הכרחית ואסור לוותר עליה. תחזוקה היא מה שהופך את ההליכון לבטיחותי לשימוש ומאפשר לכם ליהנות מאימון איכותי ללא תקלות או סכנות בדרך כלל תחזוקה של הליכון כוללת שימון קל מדי פעם וכיוון של הרצועה.

במקרים בהם מדובר בהליכון משוכלל מאוד, יתכן והוראות היצרן ידרשו מכם פעולות תחזוקה מורכבות יותר. יש גם מצבים בהם אין מנוס מלזמן איש מקצוע המומחה בתיקון הליכונים, לפעולות כמו החלפת משטח ריצה, תיקון המנוע או תיקון הכרטיס האלקטרוני. 

בכל מקרה, חשוב לטפל בבעיה ברגע שהיא מופיעה אחרת היא עלולה להסתבך ולהסתיים בעוגמת נפש והוצאה כספית גדולה.

לפני שאתם קונים, בררו את משך האחריות

בהמשך לסעיף על תחזוקה, שימון וכיוונון, יש עוד פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון והוא תקופת האחריות על ההליכון. כל מותג שמכבד את עצמו מעניק תקופת אחריות על הקניה, אך זו עשויה להשתנות מחברה לחברה. 

האחריות כוללת בתוכה מגוון תיקונים ששווים גבוה מאוד ולכן אחד הדברים שצריכים להשפיע על ההחלטה שלכם איזה הליכון לקנות, היא לכמה זמן האחריות עליו. האחריות תכסה אתכם מבחינת תיקונים ותחזוקה ותאפשר לכם ליהנות מההליכון לאורך זמן. 

לפעמים זה הכול עניין של נוחות שימוש 

אם אתם מתלבטים איזה הליכון כדאי לקנות, חשוב לזכור שהוא צריך להיות לכם נוח לשימוש. כמובן שיש להתחשב בכל הפרמטרים האחרים, אבל לנוחות ההליכון יש השפעה מכרעת על המוטיבציה שלכם להתאמן. 

שמעתם על אנשים שקנו הליכון ובסופו של דבר לא נוגעים בו בכלל? לרוב מייחסים את זה לעצלנות, אבל האמת היא שבהרבה מהמקרים אנשים פשוט רוכשים הליכון שלא מתאים לצרכים שלהם.

ההליכון צריך להיות מושלם עבור הגובה והמשקל שלכם ובנוסף יש לבחון את מערכת ההפעלה שלו. למשל, יש הליכונים שקביעת השיפוע שלהם נעשית באופן מכני וניתן לכוון אותו פעם אחת לפני השימוש. 

לעומתם, יש הליכונים שכיוון השיפוע הוא חשמלי וניתן אפילו לשנות אותו תוך כדי הליכה, מה שיותר אימון מאתגר ומהנה יותר. כדי להיות בטוחים שאתם וההליכון הולכים טוב ביחד, התעמקו במפרט שלו לפני הרכישה ותוכלו ליהנות ממנו לזמן רב.

דילוג לתוכן