שירות להליכון VO2

הליכון נחשב למכשיר כושר יקר באופן יחסי למכשירי הכושר האחרים. על אף המחיר שלו, רבים בוחרים בהליכון לשמש אותם לצורך ביצוע של פעילות גופנית באופן תדיר.

פעילות ההליכה וכמובן גם הריצה מסייעות מאוד לירידה במשקל ולשמירה על כושר גופני, אך יותר מכך הן נחשבות לפעילות בריאה ביותר כך עבור מי שאינם עוסקים בפעילות גופנית או בספורט באופן מקצועי או קבוע.

בין יצרניות ההליכונים הטובות ביותר בעולם ניתן ללא ספק למנות את VO2. אמנם התקלות הטכניות בהליכוני החברה הן מעטות במיוחד, אך כמו כל מכשיר חשמלי שנעשה בו שימוש לעיתים קרובות – גם ההליכון הזה עלול להתקלקל. הבשורה הטובה היא שכל תקלה – פתירה.

שירות להליכון VO2
שירות להליכון VO2

הטכנולוגיה של הליכוני VO2

בדיוק בגלל שמדובר בהליכונים מורכבים במיוחד שנועדו לשרת את המתאמנים לטווח ארוך ללא תקלות, כך הטכנולוגיה של הליכונים אלה היא עדינה מאוד ודורשת איש מקצוע ומומחה. 

הדבר דומה למוסך שמתמחה בסוג מסוים של רכבים, ואם תרשו לנו – רכבי עלית. לכן, כשפונים לקבלת שירות להליכון VO2, חשוב לבחור בטכנאי בעל ותק וניסיון המכיר היטב את המפרט של ההליכון. מבחינה זו, לא מומלץ להתפשר.

שירות להליכון VO2 – מה הן התקלות הנפוצות?

התקלות הנפוצות שיכולות להופיע בהליכון הן תקלות שמקורן בכרטיס האלקטרוני, תקלות בחיישן מהירות לא תקין ותקלות במנוע השיפוע. נוסף לתקלות אלה, מקרה נפוץ הוא מכשיר שאינו פועל בזמן הדלקה. פעמים רבות הבעיה היא במתח החשמלי.

ניתן להוציא את המכשיר מהחשמל ולחברו בשנית או לנסות להחליף את השקע. אם ההליכון אינו נדלק בעוד שאר מכשירי הבית המחוברים לחשמל עובדים – אזי הבעיה היא בהליכון שלכם ותצטרכו ליצור קשר עם טכנאי הליכונים.

בעיה נוספת שעלולה לצוץ היא רצועת הליכון לא ישרה. ניתן להחזיר אותה למקומה ולחזק באמצעות הבורג שנמצא בחלקה האחורי. 

אם ממכשיר הכושר שלכם עולה ריח שרוף, בין אם לאחר מספר דקות של פעולה ובין אם מיידית לאחר ההדלקה – נתקו אותו באופן מיידי מהחשמל וצרו קשר עם טכנאי VO2 מקצועי.

שירות להליכון
שירות להליכון

חלקי חילוף מקוריים בלבד

שירות להליכון VO2 צריך להיעשות באופן מקצועי ומקצועני, וזה כולל כמובן חלקי חילוף מקוריים בלבד. החשיבות בחלקי חילוף מקוריים, אשר יוצרו על ידי החברה ומותאמים ככפפה ליד להליכון שלכם, היא בהמשך הפעילות הרציפה של ההליכון לאחר

החלפת הרכיב במניעת סכנה למשתמשים בהליכון. כדי לוודא שלהליכון היקר שרכשתם מוכנסים רק חלקי חילוף מקוריים, מומלץ לבחור בטכנאי מקצועי ואמין.

איך נוכל לשמור על ההליכון ולמנוע תקלות מבעוד מועד?

הדרך הטובה ביותר למנוע תקלות, היא לבצע תחזוקה נכונה של ההליכון, בין אם הוא ממוקם בבית ובין אם בחדר הכושר. על אף שהליכוני VO2 ממעטים בתקלות, הם רגישים מאוד לפעולות לא נכונות וזקוקים לתשומת לב.

• מקמו את ההליכון במיקום מתאים, המרוחק מחפצים קטנים וממקור מים. וודאו שהכבל החשמלי לא מתוח מדי כדי למנוע שחיקה או התנתקות תוך כדי פעולה.

• בצעו ניקיון למכשיר בחלקים פנימיים ככל הניתן. אבק, שאריות אוכל או חלקי צעצועים קטנים של הילדים עלולים לגרום לתקלות טכניות.

• בצעו שימון של הרצועה לאחר כל 10 שעות פעילות פחות או יותר. רצועה לא משומנת גורמת לריח שרוף ונסדקת, מה שעלול להוביל לצורך בהחלפה שלה

.• הזמינו טכנאי הליכונים מקצועי לתת שירות להליכון VO2 שלכם, במיוחד אם אתם מחזיקים בחדר כושר. ביקורת להליכון עשויה לאתר תקלות מבעוד מועד ולמנוע נזק כספי משמעותי.

שירות לקוחות פרטיים ועסקיים VO2 – בבית הלקוח!

זקוקים לשירות תיקון להליכון שלכם או לביצוע של בדיקה טכנית שגרתית? נשמח להגיע אליכם לשירות מקצועי ואמין, עם מעבדה ניידת מבלי שתצטרכו להוציא את ההליכון מביתכם.

דילוג לתוכן