שירות להליכון YORK

YORK היא חברה בינלאומית לייצור של מכשירי כושר. היא נוסדה לפני למעלה מ-80 שנה, מה שמעיד על מותג אמין וותיק ששורד בהצלחה את כל טלטלות השוק.

ההליכונים של חברת YORK הם הפופולריים בעולם, וניתן למצוא אותם בחדרי כושר רבים בישראל וכמובן בבתים הפרטיים. בין היתרונות של הליכוני החברה: התאמה למגוון סוגי משקלים, מערכת בקרה משוכללת המאפשרת קיום תוכניות אימון, ניטור דופק ושריפת קלוריות, מאוורר להנאת המתאמן ועוד.

המחירים של הליכוני YORK יהיו יקרים מהממוצע. לצד שפע היתרונות והעובדה שמדובר בהליכון מבית חברה אמינה מאוד – גם בו עלולות להתעורר תקלות ובעיות.

שירות להליכון YORK
שירות להליכון YORK

תקלות בהליכון יורק

על אף שמדובר בחברה יצרנית אמינה ומקצועית מאוד, בסופו של דבר – זה מוצר חשמלי שעושים בו שימוש לעיתים קרובות מאוד. לכן, גם בהליכון YORK, שנחשב למתקדם ביותר, עלולות להתעורר בעיות ותקלות, שמקורן יהיה לרוב בשימוש לא נכון או בבלאי טבעי המתרחש כתוצאה משימוש תכוף. מה הם חלקי ההליכון המרכזיים, בהם גם עלולות להתעורר תקלות?

חלקי החילוף המרכזיים בהליכוני יורק

• מנוע – המנוע הוא הלב של המכשיר והוא זה שמאפשר את פעילותו. מיותר לציין שכל תקלה במנוע תשבית את ההליכון. חשוב לדעת – המנוע הוא מבית YORK והוא מנוע ייחודי. על כן, יש חשיבות לטכנאי הליכונים מקצועי שייתן שירות ספציפי למכשירי YORK.

• רצועה – רצועת ההליכון היא משטח הדריכה עליו הולך או רץ המתאמן. כמו המנוע, גם היא נחשבת לחלק מהותי. בעיות במשטח הרצועה יכולות להיגרם כתוצאה משחיקה ובלאי, ואחת הדרכים למנוע תקלות מסוג זה היא על ידי שימון של הרצועה.

• כרטיס אלקטרוני – הכרטיס האלקטרוני מאפשר הפעלת פונקציות ותוכניות עבודה בסיסיות, החל משינוי מהירות המשטח ועד לתוכניות אימון. תקלות חשמל רבות מקורן בכרטיס אלקטרוני תקול.

• בולם זעזועים – פעולתו של בולם הזעזועים היא למנוע פציעות בקרב המתאמן, ולכן תקלה בבולם הזעזועים לא תאפשר הפעלה של המכשיר.

• צג ההליכון – בשונה מרכיבים אחרים, תקלה בצג אמנם לא תמנע את ההפעלה, אך היא לא תאפשר למתאמן לראות נתונים בסיסיים כמו מהירות, תוכניות אימון, קצב שריפת קלוריות וכדומה, ובסופו של דבר תפגע בשגרת האימון.

YORK שירות לקוחות
YORK שירות לקוחות

שירות להליכון YORK על ידי טכנאי מקצועי

כפי שצוין, ההליכונים של חברת YORK הם הליכונים מתקדמים מאוד, וחלק מהרכיבים המרכזיים שלהם הם רכיבים שלא ניתן למצוא להם חלקי חילוף בקרב הליכונים אחרים. כמו כן, מדובר בטכנולוגיה ייחודית הדורשת התמחות ספציפית מאוד.

לכן, שירות להליכון YORK חשוב שתיעשה על ידי טכנאי מקצועי ומומחה, אשר טיפל בעבר בהליכונים מסוג זה ומכיר את הדגם הספציפי. זכרו כי טיפול על ידי איש מקצוע שאינו מומחה, עלול לגרום למכשיר שלכם נזק גדול יותר ולהכפיל את עלות התיקון.

כיצד ניתן למנוע תקלות?

רגע לפני התקלה – כדאי לדעת שניתן למנוע אותה, או לפחות לצמצם מאוד את הסיכויים. תחזוקה שוטפת להליכון היא הכרחית ויכולה למנוע בעיות הנגרמות כתוצאה משימוש תכוף ואף ממצב של חוסר שימוש לתקופה ארוכה. על כן, מומלץ להזמין טכנאי מומחה לביקורת תקופתית.

כמו כן, שימון הרצועה חיוני למניעת שחיקה, בלאי והתפוררות של הרצועה. את הרצועה מומלץ לשמן לאחר כל 10 שעות פעילות. בנוסף, יש למקם את ההליכון בסביבה מתאימה, הרחק מחפצים קטנים שעלולים להיכנס בין החריצים וכמובן הרחק ממקור מים. ניקיון המכשיר מאבק ומשאריות מזון גם היא תאפשר אריכות ימים.

שירות להליכון YORK – רק אצל המומחים!

זקוקים לביצוע בדיקה שגרתית להליכון שלכם? התעוררה בעיה שאתם לא יודעים מה מקורה? מריחים ריח שרוף מההליכון? אל תתפשרו על פחות מטכנאי מומחה להליכוני YORK. בקרדיו ספורט אנו מתמחים בשירות להליכונים מבית YORK ומחזיקים בחלקי חילוף מקוריים בלבד. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואישי בביתכם או בחדר הכושר שלכם, ולתת לכם תעודת אחריות על התיקון.

דילוג לתוכן