כל היתרונות בהליכונים של PRECOR

הליכון הוא מכשיר הכושר הפופולרי ביותר. בחדרי הכושר, ניתן למצוא את ההליכונים בכמות גדולה של 10 הליכונים בממוצע, ואילו בבתים הפרטיים, מכשיר הכושר הנפוץ הוא כמובן ההליכון.

הסיבה העיקרית לכך היא שפעולת ההליכה נחשבת לבריאה ביותר, וההליכון מספק אפשרות ללכת ולרוץ במהירויות שונות וכן בשיפוע. העבודה שההליכון מתאים לאחוז גבוה באוכלוסייה, גם למי שלא נמצא בכושר וגם למי שסובל מבעיות רפואות שונות המגבילות אותו, גורמת לכך שההליכון הוא מכשיר הכושר המועדף על רוב האוכלוסייה.

מהם היתרונות בשימוש בהליכון?

ההליכון מאפשר ללכת ולרוץ במהירות המתאימה לכם, וחוסך את היציאה החוצה לריצה בשטח שפעמים רבות היא לא מתאפשרת בשל אילוצים טופוגרפיים, אילוצי מזג אוויר וזמן. בנוסף ליתרונות אלה, להליכונים יש יתרונות נוספים:

• פעולת ההליכה נחשבת לפעולה הפשוטה הבריאה ביותר
• ההליכון מתאים לכל רמה – למי שרוצה לבצע הליכה בקצב איטי ועד למי שרוצה לרוץ במהירות גבוהה ובשיפוע
• ההליכון עונה על הצרכים של מרבית האוכלוסיה לשיפור הבריאות ולירידה במשקל
• פעולת ההליכה המתבצעת על ההליכון מתאימה גם לסובלים מבעיות רפואיות שונות

כל היתרונות בהליכונים של PRECOR

בשוק ניתן למצוא מגוון רחב של הליכונים מבית יצרניות שונות, כשלכל חברה יש את היתרונות והחסרונות שלה. אחד ההליכונים הנחשבים ביותר בעולם, הם הליכוני PRECOR, שמיועדים למי שמסוגל להשקיע סכום כספי גבוה בשביל הליכון שהוא עולם ומלואו.

לכן, ניתן למצוא אותם בעיקר בחדרי כושר יוקרתיים, בבתי מלון ובמכוני ספא מושעים. ההליכונים מיוצרים בסטנדרטים גבוהים מאוד של טכנולוגיה וכוללים פיצ'רים מיוחדים שלא ניתן למצוא באף הלכון.

עיצוב ההליכון – עיצוב ההליכונים של פרקור מבוססים על תובנות ומעניקים ביצועים ועמידות אופטימיילים, לצד תחושת נוחות ללא תחרות. מכוני כושר אשר חשובה להם נוחות המתאמנים, משקיעים יותר ומביאים אליהם הליכוני precor.

מסך מגע – ההליכונים של פרקור מתאפיינים בלוח בקרה שהוא מסך מגע, ממש כמו בסמארטפונים. הממשק הפשוט והידידותי מושך אליו מתאמנים שנהנים מחוויית משתמש מתקדמת וכמעט שוכחים שהם במאמץ פיזי ממושך.

בולם זעזועים מתקדם – בהליכונים של פרקור ישנה מערכת בולמי זעזועים המתקדמת ביותר שיש, שסופגת היטב תנועות בעצימות גבוהה ומצמצת את העומס והעייפות במפרקים. לכן, ההליכונים של פרקור הם אולטימטיביים למניעת פציעות ולאימונים עצימים, ממושכים ואפקטיביים.

תיקון להליכוני precor

ככל שההליכון יקר יותר – כך יש חשיבות גבוהה לאיש מקצוע מומחה שלא ינהג ברשלנות במהלך הטיפול. כמו כן, ככל שההליכון מתוחכם ומתקדם, כך יש צורת באיש מקצוע טכני מומחה שמכיר את ההליכון ומחזיק בחלקי חילוף מקוריים.

ישנם הליכונים אשר הטכנולוגיה שלהם היא בלעדית ואפילו מוגנת פטנט, מה שאומר שלא ניתן למצוא אותה בהליכונים אחרים. לכן, החשיבות בבחירת טכנאי הליכונים מקצועי ומיומן היא גבוהה כדי למנוע נזקים להליכון ובשורה התחתונה כדי להחזיר את ההליכון לפעילות כמה שיותר מהר ולאפשר לכם לשוב להתאמן.

פריקור מכירת ציוד הליכונים אליפטיקלים

צוות הטכנאים של קרדיו ספורט לתיקון ותחזוקה של מכשירי כושר הינו הצוות המוביל בישראל לתיקון הליכונים מתקדמים. המקצועיות הגבוהה, ההתמחות והידע בסוגי הליכונים שונים, מאפשרת לנו להעניק שירות אפקטיבי ומהיר שכולל תעודת אחריות, לביטחון מקסימלי ולאמינות גבוהה.

ההליכון שלכם זקוק לטיפול עקב תקלה? מחפשים לקנות הליכון פריקור? לנו יש מגוון דגמים של הליכונים או אליפטיקלים, AMT ועוד.

רוצים לבצע בדיקה שוטפת להליכון שלכם כדי לוודא שכלל המערכות עובדות כשורה וכדי למנוע תקלות עתידיות? אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת שירות מקצועי, אמין ומהיר.

דילוג לתוכן