אופני ספינינג מומלצים

ספינינג הוא ענף ספורט שמתרכז ברכיבה על אופני כושר העומדים במקום – בבית או בחדר הכושר – בלי לצאת החוצה ולדווש בשטח. מדובר באימון אירובי עוצמתי במיוחד והוא פופולרי מאוד בזכות שריפת הקלוריות שהוא מאפשר למתאמנים. 

כיום אפשר לגוון את האימון עם תרגילים שונים, מעבר בין רמות דיווש שונות וכמובן עבודה על קבוצות שרירים מגוונות של הגוף וכך כל מתאמן יכול להשיג את המטרות שהוא הציב לעצמו. 

בספינינג אפשר להתאמן בחדר הכושר או בבית, אך כדי לבצע אימון אפקטיבי וגם בטוח, כדאי להצטייד באופני ספינינג טובות, איכותיות, עמידות וכאלה שמציעות פונקציות שונות שבעזרתן אפשר יהיה לגוון את האימון. איך לבחור אופני ספינינג ואילו אופניים נחשבים למומלצים?

אופני ספינינג מומלצים
אופני ספינינג מומלצים

איך לבחור אופני ספינינג?

יש כמה שמומלץ לבחור על פיהם את אופני הספינינג שישרתו אתכם. בחינה של פרמטרים אלה תבטיח נוחות, השגת מטרות, עבודה נכונה וכמובן אימון שמתאים בדיוק לצרכים והדרישות שלכם:

מושב האופניים – זה לא מובן מאליו שכל מושב בכל אופני ספינינג הוא אכן נוח לישיבה ממושכת, והרבה מזה תלוי במבנה הגוף שלכם. מושב לא נוח יכול לקלקל את האימון וחשוב להתייחס לכך.

הילוכים – באופני ספינינג ביתיות המשמעות של מערכת הילוכים היא דרגות הקושי השונות של האימון.

אפשרויות האחיזה בכידון – הכידון חייב להיות מתכוונן בגובה וצריכות להיות לו כמה אפשרויות אחיזה – בקצוות, במרכז או כידון מעוקל שמזכיר אופני הרים מקצועיות.

עומס מקסימלי מותר – צריך לשים לב לנתון זה על מנת לוודא שהאופניים יתאימו למתאמנים שונים ולרבות כאלה בעלי מבנה גוף רחב או משקל גבוה.

חומר גלם מהם עשויות הדוושות – הדוושות הן הרכיב החשוב ביותר והן אלה שיכריעו את החוויה של האימון כולו. הן צריכות להיות עמידות וחזקות, משולבות גומי מונע החלקה ומתכת חזקה וכמובן רצועה להצמדת כף הרגל לכל אורך האימון.

תוספות ושדרוגים – תופסן לבקבוק מים, מערכת אלקטרונית למדידת דופק או מעקב אחר שריפת קלוריות, הצעת תוכניות מובנות מראש ועוד.

מטרה – כל מתאמן צריך להגדיר לעצמו מה הציפיות שלו מהאימונים עם האופניים וכך לוודא שהנתונים הטכניים של האופניים הנבחרות אכן יעמדו במשימה.

כמה עולים אופני ספינינג
כמה עולים אופני ספינינג

כמה עולים אופני ספינינג?

המחיר של אופני ספינינג הוא מחיר ממוצע למכשירי כושר, ולא נחשב לגבוה במיוחד. הוא מתחיל מכמה מאות שקלים ועד אלפי שקלים, כתלות ביצרן האופניים ובפונקציות האפשריות. ככל שאתם רואים את עצמכם לוקחים חלק באימוני ספינינג בצורה רצינית ובהתמדה, כך מומלץ להשקיע יותר באופניים שמספקים את התוצאות.

אופני ספינינג מומלצים

דגם IMPETUS IV500

מדובר בחברה מוכרת של ייצור ציוד ספורט מכל הסוגים ודגם זה של אופניים הוא זול ומתאים מאד לשלל מטרות ואימונים. המושב רחב במיוחד ונוח גם עבור אימון ארוך, יש בהן שקע USB להטענת הטלפון הנייד תוך כדי האימון ו- 16 דרגות קושי של אימונים.

אופני ספינינג חצי מקצועיים דגם SPORTOR RB300

דגם המתאים לביצועים ברמה גבוהה והוא מצויד במשענת גב התומכת בגב התחתון בזמן האימון. ישנם שני זוגות ידיות הן עבור האימון והן עבור הנוחות וכך המתאמן בוחר את קבוצות השרירים שעליהן הוא מעוניין לעבוד – יד קדמית או יד אחורית.

LifeGear 20065

אופני ספינינג מקצועיים במחיר נוח. מנגנון מגנטי חרישי שמאפשר הפעלה שקטה, מד דופק מובנה בידיות האופניים, מושב מתכוונן ל-7 גבהים שונים, 8 דרגות קושי וצג LCD בעל נתונים שונים אודות האימון.

אופניים ביתיות קלות ופשוטות יחסית – IMPETUS VB4500

דגם קטן שלא תופס הרבה מקום ומתאים למתאמנים מתחילים או לשגרת אימונים דלה יחסית. האופנים שקטים ונוחים ויש בהם מסך אלקטרוני שמסייע לקבל מדדים אודות התקדמות האימון.

אופני ספינינג Vo2 S-Cardio

אופני ספינינג מבית מותג מוביל, קומפקטיים ונוחים לאחסון ולהזזה ממקום למקום. מגיעים עם מושב וכידון מתכווננים ורכיסת נעל מובנית בפדלים לפידול חלק ובטוח. האופניים מאפשרים אימון בתנוחת רכינה ולכן האימון משפיע על כל קבוצות השרירים הגדולות בגוף.

דילוג לתוכן