תיקון הליכון vo2

כל מי ששוקל לרכוש הליכון VO2 חשוב לדעת כמה נקודות חשובות הקשורות לטיפול בהליכון כל הפרטים בהמשך הפוסט:

זהו אחד המותגים המובילים בעולם, בין היתר בזכות ההיצע הרחב של דגמים, המתאימים גם לשימוש ביתי, גם לחובבים וגם לרצים מקצועיים. מחירי ההליכונים נעים בין כ-3000 ₪ לבין 15000 ₪ ויותר, כך שזה לא תענוג לעשירים בלבד.

מומחי חברת קרדיו ספורט מסבירים שתחזוקה שוטפת ומומלצת תאריך את חיי ההליכון, בין אם הוא מהפשוטים יותר ובין אם הוא מהדגמים היקרים ביותר. 

אולם אין מה לומר, מפעם לפעם, כל מכשיר יצא מאיפוס, יצריך איזה שהוא תיקון או החלפה של חלק כזה או אחר. 

המידע החשוב אודות תיקון הליכון vo2 יוכל לסייע לכם להתגבר על כל תקלה ועל כל בעיה, ללא חשש וללא עיכובים.

לפניכם רשימת תחזוקה מונעת של הטכנאי שמגיע לבית הלקוח לטיפול בהליכון VO2: 

  • פתיחת מכסה מנוע.
  • ניקיון אבק.
  • בדיקת רולרים קדמי ואחורי.
  • בדיקת רצועת מנוע.
  • בדיקת סחיבת מנוע חשמלי.
  • בדיקת חיבורי חשמל.
  • בדיקת רעשים ומערכת בלימת זעזועים.
  • בדיקת שימון משטח ריצה.
  • החלפה של חלקים במידת הצורך.

הרעש בזמן ההפעלה חריג, מה התקלקל?

הליכון איכות של vo2 לא אמור להיות מכשיר מרעיש יותר מדי. למעשה, בתוך זמן קצר אפילו משתמשים חדשים מתרגלים די מהר לרעש המונוטוני שנוצר תוך כדי הפעלה, זה לא מפריע ולא מרגש יותר מדי. 

הזמנה של תיקון הליכון vo2 עשויה להתבקש אם מגלים שמכשיר מתחיל להרעיש באופן חריג. האם רעש שכזה הוא באמת בגלל תקלה או שזה נובע פשוט מהתיישנות טבעית? שני הדברים הללו יכולים להיות אפשריים. 

על מנת לדעת אם זו אכן תקלה, תוכלו לבדוק כמה דברים בטרם תתייעצו עם טכנאי אמין ובעל ניסיון. לדוגמא, בדקו שהרעש לא נובע מרצועה שהתקפלה או זזה לצד אחד. 

בדקו מקרוב ושימו לב שהרצועות לא מתחממות ולא יבשות. אם צריך, שמנו באמצעות שמן סיליקון.

אם הרצועות טופלו בצורה תקינה והן מתוחזקות, אם הן משומנות ועדיין ההליכון מרעיש מאוד ואולי אפילו רועד שלא כרגיל, את תהססו. למען השקט הנפשי שלכם, למען אימון ריצה בריא וללא גרימת נזק למכשיר, הזמינו איש מקצוע שיוכל לומר לכם בוודאות מהי התקלה ואיך צריך לתקנה. 

ההליכון לא נדלק, יש סיבה להילחץ? 

אין טכנאי שלא מכיר את זה: מזמינים אותו לבצע תיקון הליכון vo2 ובסופו של דבר מתברר כי התקלה הייתה בסיסית או שלא הייתה תקלה בכלל. 

לא תוכלו להעלות בדעתכם עד כמה זה נפוץ, שאנשים מנסים להדליק את ההליכון ושכחו שלפני כן הם בעצם ניתקו אותו מהחשמל. ניתוק מהחשמל כדי לנקות את הבית, כדי להזיז את ההליכון ממקומו או מכל סיבה אחרת.

אם ההליכון שלכם מסוג vo2 מסרב להידלק, קודם כל בדקו שהשקע נמצא בתקע. אם המכשיר עדיין לא נדלק, בדקו האם פקק החשמל לא קפץ. יתכן שיש קצר בבית ויתכן שתגלו ששימוש בשקע אחר פותר את הבעיה. 

רק אם ברור לכם שהשקע תקין, יש חשמל אבל המכשיר עדיין לא עובד כדאי להזמין שירות מקצועי. אגב, שימו לב שמפסק הביטחון לא התנתק. גם זו בעיה נפוצה שלמעשה כל אחד יכול לפתור בין רגע.

מתי אין תחליף לתיקון הליכון VO2 מקצועי

כלל בסיסי: אם יש לכם ספק, אם אתם לא בטוחים שאתם יודעים לזהות את הסיבה לתקלה, הוציאו את המכשיר מהחשמל והזמינו תיקון הליכון vo2. אין ולא יהיה תחליף לתיקון מקצוע אם אחד החלקים נשבר או התעקם.

אין תחליף להזמנת איש מקצוע אם הכרטיס האלקטרוני של המכשיר התקלקל. אם אתם מזהים חווי של תקלות או שהצג מציג סימנים לא ברורים שאתם לא מכירים, כבו את המכשיר והזמינו תיקון.

בכל סימן לבעיה שלא מוכר לכם, אל תנסו לתקן לבד אם אינכם יודעים מה בדיוק לעשות. אם אתם מרגישים ריח חרוך של פלסטיק או שהמכשיר פועל בצורה מקוטעת, התקשרו לטכנאי. 

אם קיבלתם הסבר בטלפון מה אפשר לעשות, תוכלו לנסות. במידת הצורך, בקשו שיגיעו אליכם בהקדם על מנת לבדוק מקרוב – ולתקן.

טיפים שיכולים לפתור לכם תקלות שונות בקלות

איסוף של מקרים אמיתיים, תקלות בעיות ופתרונות, מעלה עוד אפשרויות שיכולות לסייע. לפני שאתם מזמינים הביתה תיקון הליכון vo2.

תוכלו להיעזר בטיפים הבאים למשל:

  • אם אתם שומעים רעשים מכיוון המנוע, תוכלו לנסות להעיף מבט, בזהירות.
  • וודאו שמפסק הביטחון משוחרר והמכשיר מנותק מהחשמל. פתחו את המכסה של המנוע לאחר שהסרתם את הברגים והנחתם בצד. וודאו שבפנים הכל נקי, ששום דבר לא השתחרר, שאין אבק או חלקיקים. במידת הצורך נקו היטב.
  • אם נראה לכם שמשהו נשבר או ניזוק, אל תגעו והזמינו שירות. לצורך שמירה על הרצועות, שמנו את ההליכון, מתחת למרכז הרצועה, בכל 10 – 20 שעות שימוש. אם ההליכון רועד, בדקו האם הרגליות עומדות יציב ואם צריך, כוונו במדויק.
  • בנוסף, אם משהו לא פועל כמו שצריך, נסו לכבות את המכשיר. תנו לו מנוחה של מספר דקות ואז הפעילו מחדש. לפעמים תגלו שהכל פועל כמו שצריך, אבל אם לא, דאגו שטכנאי יגיע אליכם במהרה.
דירוג התוכן
5/5
דילוג לתוכן