כמה עולה לתקן הליכון

מחיר תיקון הליכון מורכב מכמה פרמטרים, לפני שאנחנו נכנסים למחירים וטווחים של מחירים, בואו להבין ממה מורכב מחיר של תיקון הליכון רוצים לדעת כמה יעלה לכם לתקן את ההליכון?

לפי מה נקבע המחיר? כל התשובות כאן בהרחבה בהמשך הפוסט + טבלה מורחבת.

יש לכם בעיות עם ההליכון החשמלי? משמיע קולות מוזרים, או שהחגורה כבר לא זזה בצורה חלקה?  

אם אתם שוקלים לתקן אותו, אתם בוודאי תוהים לגבי העלות, במאמר זה נפרק את מחיר תיקון ההליכון החשמלי, כך שתוכלו להחליט אם תיקון ההליכון שלכם בבית שווה את זה.

להחלטה זו יש מספר שיקולים שכדאי לקחת בחשבון – החל מההפרש בין תיקון להליכון חדש ועד לנתונים כמו שנת ייצור ההליכון ורכישה של הליכון יד שניה. 

תאור החלק

מחיר

רצועה להליכון ביתי

450 ₪

רצועה להליכון חצי מקצועי

550 ₪

מנוע להליכון ביתי

1200 ₪

מנוע להליכון מקצועי

2500 ₪

משטח ריצה (פלטה)

450 – 400 ₪

רצועת מנוע

130 ₪

רולר קידמי

400 ₪

רולר אחורי

400 ₪

תצוגה עליונה

650 ₪

חיישן מהירות

130 ₪

כבל תקשורת

350 ₪

כרטיס אלקטרוני ביתי

680 ₪

כרטיס אלקטרוני להליכון מקצועי

בין 1500- 2800 ₪

ביקור שירות טכנאי

250 ₪

יותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות של רכישת הליכון כושר ביתי. האפשרות להתאמן בכל שעה ללא כל תלות בשעות הפעילות של חדר כושר, בפרטיות מוחלטת במרחב הביתי שלך ולשמור על כושר ובריאות היא משמעותית ביותר.

יתרון נוסף של הליכון ביתי היא האפשרות להתאמן ללא צורך להיות תלוי במזג האוויר השורר בחוץ.

בין אם מדובר על גשמים בחורף או שמש לוהטת בקיץ, היכולת לעלות על ההליכון בבית שלך ולהתחיל באימון כושר מספק מעצב וממריץ בכל זמן שתרצה מעניקה לך את כל ההזדמנויות להיכנס לכושר.

לתקן מנוע בהליכון בדרך כלל לא משתלם, עדיף לרכוש מנוע חדש כולל אחריות מלאה מחירים הם: בין 1000- 1200 ש"ח  

אורך חיים של הליכון תלוי בתחזוקה נכונה של הרצועה, שימון, וניקוי. בדרך כלל עם תפעול נכון לפי הוראות היצרן הליכון יכול להחזיק בין 5-7 שנים בקלות.

  1. מהירות לא יציבה.
  2. הליכון לא נדלק.
  3. המכשיר מריח ריח שרוף.
  4. חגורת הליכון מחליקה.
  5. מנוע לא מסתובב.
  6. תקלה E1 בהליכון על המסך.
  7. הליכון מסתובב ומפסיק אחרי כמה שניות.

מחיר רצועה להליכון נע בין 450-550 למסלול ריצה ביתי לא כולל שירות.

העבירו את היד שלכם מתחת לרצועה ותרגישו אם היא שחוקה, או מעל הרצועה מתחיל להיווצר גלים, או סימני קרע.

כמה עולה לתקן הליכון
מחיר תיקון הליכון

תיקון הליכון כושר בכל זמן בכל מקום 

אין כמו אימון כושר במרחב הפרטי שלך. אך מה עושים כשההליכון מתקלקל? תקלות בהליכון עלולות להיגרם ממגוון סיבות.

על מנת להיות בטוחים שקיבלתם את האבחון הטוב, האמין והמקצועי ביותר עבור ההליכון שלכם, חשוב לפנות אל חברה בעלת ניסיון רב וידע בתיקון כל סוגי ההליכונים ומכשירי הספורט והכושר.

תיקון מקצועי על ידי טכנאי הליכונים מומחה, יחזיר את ההליכון לתפקוד מלא ויחסוך לכם את הצורך ברכישת הליכון חדש ובהוצאת כסף רב.

מה ההפרש בין תיקון ההליכון למחיר הליכון רצוי?

סביר להניח שהשיקול החשוב ביותר בהחלטה האם לקנות הליכון חדש או לתקן את הקיים הוא השיקול הכלכלי, וזוהי התלבטות שמלווה אותנו במגוון עסקאות – למשל, האם לתקן את הרכב או לקנות חדש. השיקול הינו אינדיווידואלי, ותלוי לא מעט בעלות ההליכון. 

אם יש ברשותכם הליכון שעולה 5,000 ₪ ותיקון התקלה עולה 600 ₪, זה שונה מצב בו עלות ההליכון שלכם הוא 2,000 ₪ ועלות התיקון היא 600 ש"ח.

כמו כן, אם ההליכון שלכם חדש, מקצועי ומאובזר – יכול להיות שחלקי החילוף יקרים מאוד וזה נתון שצריך לקחת בחשבון כבר במעמד רכישת ההליכון, כי הוא בלתי נמנע. כשההליכון יקר, כל תיקון יהיה יקר.

האם התקלה שגרמה לתיקון פוגעת בהליכון להמשך?

ישנן תקלות אשר ידוע שיעיבו על ההליכון בהמשך, כלומר יופיעו שוב בעתיד או פשוט יגרמו לעבודה פחות טובה. אם ההליכון שלכם מצריך תיקון, כדאי לשאול את הטכנאי האם מדובר בתקלה שתשפיע על תפקוד ההליכון בעתיד. אם התשובה לכך תהיה חיובית, אולי כדאי להעדיף לקנות הליכון חדש.

אם אתם אוהבים את הדגם – האם הוא עדיין מיוצר?

אם אתם רגילים ואוהבים את ההליכון שברשותכם ומדובר בדגם ישן, יכול להיות שהוא כבר לא מיוצר ומשווק והדרך היחידה שלכם תהיה לקנות אותו מיד שניה. 

זה שיקול שכדאי לקחת בחשבון, בעיקר עבור אנשים מבוגרים שהתרגלו להשתמש בהליכון מסוג אחד, והטכנולוגיה המתקדמת מדי עלולה להעיק עליהם.

שנת ייצור ההליכון

ההליכון שלכם ישן? אולי כדאי להעדיף להתחדש. מכשירי כושר כמו כל מכשיר חשמלי צוברים בלאי טבעי עם השנים ועם תדירות השימוש. אם עלות התקלה גבוהה וההליכון ממילא ישן, תקלה נוספת עלולה להפתיע אתכם במוקדם או במאוחר.

ממה מורכב מחיר תיקון הליכון?

כל תקלה בהליכון דורשת סוג אחר של פתרון ולכל תיקון מחיר משלו. טכנאי מנוסה ואמין יבדוק את ההליכון שלך בצורה מקיפה ויאבחן את הבעיה במהירות. מחיר החלפת צג בהליכון אינו זהה למחירו של תיקון מנוע, החלפת משטח ריצה או תיקון כרטיס אלקטרוני.

במקרים בהם מדובר על תיקון שעלותו אינה עולה על כמה מאות שקלים, עדיף להשקיע בתיקון הליכון מכיוון שהמחיר הוא נמוך מאוד מאשר לקנות חדש ובכך אפשר וליהנות מהליכון משודרג ומתוקן לשנים רבות ללא צורך בהחלפתו.

כל התשובות בסרטון שלמעלה כולל מחירים הקליקו או כאן: https://youtu.be/JgO6K0_wBH4

ומה עם אפשרות של הליכון יד שניה?

אם עלות התיקון גבוהה, ישנה אפשרות נוספת והיא רכישת הליכון יד שניה. הליכון יד שניה לא חייב לסבול מבעיות בריאות. הוא יכול להיות במצב מצוין וללא תקלות עבר, ועדיין במחיר זול יותר ממה שיש לשוק ההליכונים החדשים להציע לכם. 

אם עוברת בכם המחשבה להיפטר מההליכון התקול בגלל שהתיקון אינו שווה לכם, כדאי לעשות בדיקה בנוגע למחירי הליכונים יד שניה.

עם טכנאי מקצועי – ההליכון יכול להיות כמעט כמו חדש

ואם בכל זאת החלטתם שלא לקנות הליכון חדש אלא לתקן את הקיים, יש חשיבות גדולה לבחירה בטכנאי מקצועי שיתקן את התקלה ולא יזיק להליכון כפליים. 

טכנאים שאינם מתמחים בתיקון הליכונים חשמליים, ובפרט אינם מתמחים בתיקון הליכונים מהסוג שלכם, עלולים להזיק להליכון במקום לתקן אותו, מה שיצריך מכם לקנות הליכון חדש בכל מקרה.

הדרך למנוע תקלות – ביצוע בדיקות שגרתיות

הדרך הטובה ביותר למנוע תקלות בהליכון היא על ידי ביצוע בדיקות תקופתיות, בין אם מדובר בהליכון ביתי ובין אם בהליכון הממוקם בחדר כושר. במסגרת ביצוע בדיקות תקופתיות להליכון ניתן לאתר תקלות בשלב ראשוני שלהן, לפני שעלות התיקון שלהן מאמירה, וכמובן לבצע פעילות מונעת.

מקצוענים בתיקון הליכונים

לחברת "קרדיו ספורט" ניסיון של שנים רבות בתיקון הליכונים וציוד ספורט וכושר. לחברה לקוחות פרטיים ועסקיים רבים בכל רחבי הארץ הנהנים משירות אמין ומקצועי בזמינות גבוהה.

לטכנאים של ."קרדיו ספורט", ניסיון וידע רבים בתיקון כל סוגי ההליכונים של כל המותגים המובילים בעולם. בנוסף, מספקת החברה שירותי הקמה, ניהול ותחזוקה של חדרי כושר מקצועיים ופרטיים בכל גודל והיקף.

החברה מעניקה ייעוץ לרכישת מכשירי כושר מכל סוג, התקנת מכשירים ומכירת מכשירי כושר חדשים ומוצרים נלווים. לחברה שירות לקוחות המעניק יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

אם יש לך צורך בתיקון הליכונים מקצועי ואמין, זה הזמן להשאיר פרטים באתר או להתקשר ולהזמין שירות טכנאים מקצועי עד אליך, קרדיו ספורט מתחמה בכל סוגי ההליכונים, נשמח לטפל בכם בכל בעיה.

תיקון הליכון מחיר
תיקון הליכון מחיר
דירוג התוכן
5/5
דילוג לתוכן