הליכון מרעיש מה עושים?

הליכון עושה רעש? כל התשובות כאן   

יש לכם הליכון חשמלי ביתי? ראשית כל – ברכותינו! נראה שאתם מבינים דבר או שניים על איכות חיים גבוהה ועל החשיבות של שמירה על אורח חיים בריא. 

מקרים של הליכון נתקע או שמרעיש באופן חריג הם מקרים נפוצים למדי, ולרוב קורים בעקבות שחיקה של המשטח או בגלל לכלוך שנכנס למנוע. 

במקרים מסוימים, ניתן יהיה לטפל בבעיה באופן עצמאי, ובמקרים אחרים – תידרשו להזמין טכנאי כדי להימנע מנזק לעצמכם ו/או להליכון שלכם.

קצת על היתרונות של הליכון ביתי חשמלי

מכשירי ספורט ביתיים ובראשם ההליכון, הם מה שמאפר לאנשים להתמיד בספורט. בדרך כלל מי שרוכש הליכון ביתי מעוניין לא רק לרדת במשקל אלא לשמור על אורח חיים בריא באופן קבוע ותמידי. 

היתרונות שבהליכון הביתי הם רבים: הוא נייד, הוא ניתן לקיפול, לא צריך לצאת מהבית כדי להתאמן, אפשר לעשות ספורט ולהזיע בלי לחוש מבוכה מהאנשים שמתאמנים לצידך בחדר הכושר, ויותר מכך – בזכות ההליכון הביתי כל המשפחה מסגלת לעצמה אורח חיים בריא ומתאמנת. 

אם מסתכלים על סכום הרכישה של הליכון ביתי לעומת מנוי שנתי, מגלים שהליכון משתלם יותר.

הליכון מרעיש – מה עושים?

ראשית נציין שכמעט כל ההליכונים מרעישים במידה כזו או אחרת שלא אמורה להפריע לאורח החיים. אם נתקלתם בהליכון שמרעיש מעבר לסביר, עד רמה שמעירים לכם בזמן האימון, באפשרותכם לבצע מספר דברים שיכולים לסייע:

• בצעו שימון של ההליכון לאחר כל 15 שעות של עבודה (אם אתם מתאמנים יחידים על ההליכון, השימון יתבצע בדרך כלל כל שבועיים-שלושה). את השימון יש לבצע בשמן סיליקון בין הרצועה לקרש, כדי למנוע חיכוך.

• בדקו שהרצועה נמצאת במרכז ההליכון. רצועה שגולשת לצדדים יוצרת חיכוך. במידה וזיהיתם שהרצועה איננה במרכז, מומלץ שלא לנסות למרכז אותה לבד מחשש לפציעה או לנזק של ההליכון. הזמינו טכנאי.

• הוציאו את תקע החשמל מהקיר ופתחו את מכסה המנוע באמצעות שחרור הברגים. פעמים רבות נופל לשם לכלוך כדוגמת שאריות מזון ואפילו צעצועים של ילדים. מומלץ אחת לתקופה לבצע שאיבה של הלכלוך והאבק, ובסיום לסגור את הברגים ולהפעיל את ההליכון. וודאו שהתהליך כולו מבוצע רק לאחר שההליכון נותק מהחשמל. 

• בדקו שמשטח ההליכה מתוח ושאין "גלים". הגלים מסמנים שרצועת המסוע בהליכון כבר שחוקה ובלויה, והשימוש בה אף עלול לגרום לנפילה תוך כדי האימון. החלפת המשטח ייעשה על ידי טכנאי הליכונים בלבד. 

אם לאחר ביצוע הפעולות הרשומות מעלה ההליכון שלכם עדיין מרעיש מעבר לסביר, יש צורך להזמין טכנאי הליכונים מקצועי ומנוסה, ולהסביר לו בטלפון את הבעיה על מנת שיוכל להגיע עם הציוד הנדרש. 

זקוקים לטכנאי הליכונים? אנו כאן בשבילכם! התקשרו למספר 052-434-6194 ונשמח לעמוד לרשותכם עם צוות טכנאי הליכונים במרכז ובצפון מבית קרדיו ספורט.

דילוג לתוכן