תקלות בהליכון YORK

חברת YORK הוקמה בשנות ה-30 ע"י בוב הופמן, המאמן לשעבר של נבחרת ארה"ב בתחום הרמת משקולות ויועץ בתחום החינוך הגופני של הנשיאים אייזנהאור, קנדי וניקסון.

במהלך השנים החברה הפכה לאחד המותגים החזקים בעולם בתחום ציוד הספורט, כך שהיא נחשבת לאימפריה בינלאומית (מוצריה מופצים ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם ) בתחום מכשירי הכושר המקצועיים והביתיים.

אחד מהמוצרים הידועים והפופולריים של החברה הם ההליכונים שלה, כאשר הם נחשבים לטובים, לאמינים ולאיכותיים במיוחד ומשמשים כמוצרי הדגל של החברה.

ההליכונים של YORK בישראל

בישראל מופצים 6 דגמים עיקריים של הליכונים מבית YORK:

• מסלול ריצה GEL – מסלול שמופעל בעוצמה של 6.5 כוח סוס וכולל 3 מצבים של שיפוע מכני.

• מסלול ריצה 901 פלוס – מסלול נוסף שפועל בעוצמה של 6.5 כוח סוס, כאשר החידוש בו הוא השיפוע החשמלי והמערכת המתקדמת לבלימת זעזועים.

• הליכון בלייזר 4090 – הליכון שפועל בעוצמה של 7 כוח סוס ומתאפיין בשני שכלולים: רצועת ריצה רחבה במיוחד ומערכת אקטיבית לבלימת זעזועים.

• הליכון אקסל – הליכון נייד ומתקפל שפועל בעוצמה של 6 כוח סוס ומאופיין במנוע שקט במיוחד. הליכון זה מאפשר למתאמן לנטר שני אלמנטים: עוצמות הדופק שלו במהלך האימון וכן את אחוזי השומן בגופו.

• הליכון אפולו – הליכון שפועל בעוצמה של 6 כוח סוס ומאופיין בבולמי זעזועים אלסטיים, בשיפוע חשמלי ובמערכת קירור אוויר שקטה במיוחד – מה שהופך אותו להליכון הכי יוקרתי בארץ נכון להיום.

• הליכון ניו יורק ג'מבו – הליכון שכולל מסילה רחבה ובבולמי זעזועים ייחודיים, מה שהופך אותו להליכון מקצועני שמאפשר עבודה מסיבית.

תקלות בהליכון YORK 

למרות שמכשירי הכושר וציוד הספורט (כולל ההליכונים) של YORK נחשבים לטובים מכולם הם יכולים לסבול מתקלות, אם כי זה נדיר כי הם מיוצרים תחת הנחיות מחמירות בתחום בקרת הייצור והאיכות. 

עם זאת, תקלות בהליכון YORK הן בלתי נמנעות מסיבה אחת – מדובר במכשיר שמכוון לעוצמה אינטנסיבית מבחינת פעולתו, כך שבלאי ושחיקה הם תוצאה טבעית כתוצאה מהשימוש בו. 

חלק מהתקלות בהליכון YORK ניתן לפתור באמצעות תחזוקה שוטפת או באופן עצמאי, אך חלקן מצריכות תיקון מקצועי של טכנאי מיומן. לפניכם תקלות בהליכון YORK שאותן ניתן לפתור לבד.

איזה תקלות בהליכון YORK ניתן לפתור באופן עצמאי?

התחממות של חגורת ההליכון – תקלה זו מתרחשת לרוב כתוצאה מחיכוך יתר ויכולה אף לעצור את פעולת ההליכון כליל. לרוב שימון החגורה באמצעות שמן סיליקון יכול לפתור את התקלה, אך במידה והיא נשנית יש להפסיק את השימוש בהליכון ולקרוא לטכנאי.

חוסר יציבות בחגורת ההליכון – גם תקלה זו לרוב מתרחשת כתוצאה מחיכוך יתר. כאן יש לבדוק אם החגורה לא מתוחה מדי (הרווח בינה לבין משטח הפעילות צריך להיות לפחות 6 ס"מ). בודקים זאת באמצעות תפיסת הרצועה במרכזה והרמתה בזהירות. אם החגורה מתוחה יתר על המידה יש לשחרר אותה במקצת.

פעולה לא סדירה של ההליכון – תקלה זו יכולה להיגרם כתוצאה משתי סיבות: חגורה שאינה חלקה או בעיה במנוע. ההבחנה בין התקלות פשוטה : ירידה מההליכון, בחירה במהירות גבוהה והפעלתו לכמה דקות. 

אם ההליכון נעצר לחלוטין – יש להפסיק את השימוש בו ולקרוא לטכנאי כי מדובר בבעיית מנוע. אם ההליכון לא נעצר – יש לקרוא לטכנאי לצורך החלפת הרצועה.

בעיות בתצוגה של ההליכון – תקלה זו מתרחשת כתוצאה מ-3 סיבות: השתחררות החוטים שמחברים את ההליכון למוניטור, החלשות הסוללות או בעיית חשמל זמנית. 

כדי לאבחן את הבעיה יש להדק את החוטים של המוניטור, להחליף סוללות או לאתחל את פעולת ההליכון (כיבוי, ניתוק מהחשמל, חיבור חוזר לחשמל והפעלתו מחדש). אם כל אחת מפעולות אלו לא פותרת את הבעיה יש לקרוא לטכנאי.

לאיזה טכנאי הליכונים לקרוא? 

לא ממש משנה לאיזה טכנאי הליכונים תקראו כי עליכם לוודא דבר אחד בלבד – שהוא עובד של חברת קרדיו ספורט שנחשבת למומחית בארץ בתחום תיקון ותחזוקת מכשירי כושר, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שההליכון שלכם נמצא בידיים הכי מקצועיות שיש.

לחברה ניסיון רב בתחום זה והיא מספקת סל רחב של שירותים לסקטור הפרטי והעסקי (למשל חדרי כושר, בתי מלון, מרכזי כושר, מכוני ספא ועוד), מאפשרת ביקור מהיר של טכנאי ומספקת אחריות על תיקון ההליכון. 

פנייה לחברת קרדיו ספורט שמעמידה אתכם כלקוחות במרכז מבטיחה שני אלמנטים – שתקבלו מענה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים בעולם (כולל טיפים לגבי תחזוקת ההליכון שתמנע תקלות בעתיד) ושתחזרו לשגרת האימונים כמה שיותר מהר.

דילוג לתוכן