תיקון הליכון YORK

תיקון הליכון יורק החשיבות בבחירת טכנאי מקצועי, כמה עולה לתקן הליכון של חברת יורק? קודם נסביר לכם קצת על המותג הכי פופולרי בישראל.

לא פלא איפה שההליכונים של חברת YORK הם לא רק מוצר הדגל שלה, אלא שם נרדף לאיכות בארץ ובעולם.

הליכונים אלו מתוכנתים לעבודה אינטנסיבית במשך שנים רבות, אך גם הם כמו כל מוצר חשופים לבלאי ולשחיקה טבעיים בעיקר בחדרי כושר (שם ההליכונים עובדים מסביב לשעון).

לכן, כדי להבטיח שגרת אימונים ולשמור על אורח חיים ספורטיבי יש לעשות שתי פעולות: להקפיד על תחזוקה שוטפת של ההליכון ולבצע תחזוקה אצל המקצוענים בחברת קרדיו ספורט.

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא כדי לדעת איך עושים את זה:

תחזוקה שוטפת של הליכון YORK

מוצרים של YORK נחשבים למכשירי כושר מקצועיים, כך שלא משנה איפה אתם מתאמנים (בבית או בחדר הכושר) כי דבר אחד ברור – יש לתחזק ולנקות את ההליכונים באופן שוטף בהתאם להוראות היצרן ולא פחות חשוב, לבצע בדיקות תקופתיות באמצעות טכנאי מוסמך.

במקרים רבים פעולות אלו יכולות להאריך את חיי ההליכון ולמנוע תקלות שונות בעתיד. למשל, לעיתים די בניקוי רצועת ההליכון באמצעות מטלית לחה כדי לגרום להליכון לעבוד באופן האופטימלי.

תיקון הליכון יורק

למרות העובדה שחברת YORK משתדרגת כל הזמן ומוציאה לשוק הליכונים חדשים באופן שוטף, שווה וכדאי לבצע תיקון הליכון YORK ע"י טכנאי הליכונים במידה ויש בו תקלה כלשהי. חשוב לזכור גם שהליכונים אלו נחשבים יחסית יקרים יחסית למתחרים, כך שקנייה של הליכון חדש היא המוצא האחרון.

טכנאי הליכונים גם יוכל לאבחן את מצבו הטכני של ההליכון וימליץ על פעולות שונות, למשל הגברת תכיפות התחזוקה, הזזתו ממקומו כדי למנוע פגיעה בפעולתו וכו'.

אמנם תיקון הליכון YORK אינו זול בעיקר הודות לחלקי החילוף להליכון שהם יקרים, אך אין להתפשר על חלקים שאינם מקוריים מסיבה אחת – רק אלו יכולים להבטיח את המשך ההנאה מההליכון שלכם.

לפניכם דוגמא של חלקי החילוף המרכזיים בהליכון מסוג YORK:

• מנוע – המנוע של ההליכון נחשב לחלק החשוב ביותר ואף ללב ההליכון. מנוע ההליכון   הוא זה שמאפשר את פעולתו התקינה והשוטפת, כך שכל תקלה במנוע משביתה את ההליכון. לכל דגם של הליכון מבית YORK יש מנוע משלו, כך שאיתור תקלת מנוע חייבת להיעשות במקצועיות.

• רצועה – זהו המסלול שעליו הולך/רץ המתאמן ולכן אף היא נחשבת לחלק מהותי וחשוב בהליכון. לרוב הרצועה עשויה מאלמנט קשיח כמו גומי, אך במידה והיא שחוקה או בלויה אין מנוס מהחלפתה.

• כרטיס אלקטרוני – הכרטיס האלקטרוני של ההליכון הוא האלמנט שמאפשר את שלל הפונקציות ואפשרויות ההפעלה שלו.

• בולם זעזועים – זהו אלמנט מהותי בהליכון הודות לעובדה שבלעדיו לא תתאפשר פעולת ההליכון, כך שביצוע של הפעילות יכולה לגרום לפציעות אצל המתאמן.

• צג – צג ההליכון הוא זה שמספק למתאמן מידע אודות האימון ואודות מצבו הגופני, מה שמהווה את הבסיס לאימון. המשמעות היא שתקלה בצג פוגעת בשגרת האימונים.

תקלות בהליכוני יורק

עם זאת, גם ההליכונים המשוכללים ביותר מבית חברת יורק מתקלקלים לפעמים, לרוב כתוצאה מבלאי טבעי ומשחיקה.

אמנם לעיתים שימון של רצועת ההליכון ושל חלקים נעים אחרים יכול לפתור את הבעיה, אבל מצד שני מדובר בהליכונים עדינים במיוחד שמצריכים תיקון מקצועי.

לכן, במידה והתקלה בהליכוני יורק חוזרת על עצמה אסור לקחת סיכון ויש לפנות לטכנאי מוסמך.

רק טכנאי כזה מכיר את מבחר דגמי ההליכונים של חברת יורק, יודע לאבחן ולזהות את התקלות השונות בהליכונים אלו והכי חשוב – יודע לבצע תיקון הליכון יורק באופן שיבטיח המשך פעילות מהנה, בריאה ובטוחה.

בין הבעיות בהליכון יורק שטכנאי הליכונים יכול לטפל בהן ניתן למנות את הבעיות הנ"ל (רשימה חלקית)

• תקלות באחד החיישנים של ההליכונים. במקרה זה לרוב הטכנאי יחליף את החלק התקול (החיישן).

• תקלות בצג של ההליכון.

• התרופפות של הרצועה.

• תקלות שגורמות להליכון להדיף ריח רע (לרוב ריח שרוף) עם הפעלתו.

אז אולי לתקן לבד?

חשוב לזכור שמכיוון שההליכונים של חברת YORK הם מהמשוכללים בשוק (אם לא המשוכללים ביותר), תיקונם חייב להיעשות ע"י בעל מקצוע כדי שלא לפגוע בפעולת ההליכון וכתוצאה מכך – גם בבריאות שלכם.

לכן, אל תנסו לתקן את ההליכון לבד כי אתם יכולים להזיק גם לעצמכם וגם להליכון. למשל, לגרום לפגיעה במנגנונים הפנימיים של ההליכון – מה שיכול להקפיץ את מחיר התיקון.

יתרה מזאת – טכנאי הליכונים מוסמך מעניק אחריות לעבודתו ולתיקון שביצע, כך שאתם נמצאים בצד הבטוח של המשוואה.

וכמובן – הזמנת טכנאי הליכונים אליכם הביתה או לחדר הכושר חוסכת לכם כסף, למשל עלויות השינוע של ההליכון למעבדת התיקונים וממנה ובזבוז הזמן שבו אתם לא מתאמנים. וכן, גם בתחום ההליכונים זמן שווה כסף.

הבדל בין השוק הפרטי לשוק המקצועי

אמנם ההנחיות שכתבנו לעיל מתאימות גם להליכונים שנמצאים בשוק הפרטי ובשוק המוסדי (חדרי כושר, מכוני ספא ובתי מלון) כאחד, אבל יש ניואנסים ששווה להכיר.

למשל, העובדה שרוב הלקוחות הפרטיים שברשותכם הליכון יורק אינם בקיאים במפרט הטכני שלו. המשמעות היא שהיכולת שלהם בזיהוי התקלות בהליכון באופן עצמאי היא יחסית נמוכה.

לכן החשיבות של המקצועיות בתיקון הליכון יורק בשוק הפרטי היא גבוהה במיוחד, הליכון יורק נחשב כאמור לעדין ולמשוכלל מאידך.

מה שמצריך תיקון שמבוסס על 3 אלמנטים:

• ידע, למשל לצורך הבחנה בין הדגמים השונים של החברה.

• ניסיון, למשל לצורך זיהוי מדויק של התקלה.

• מומחיות, למשל כדי לטפל בתקלה באופן מקצועי שימנע תקלות בעתיד, תיקונים מיותרים ובזבוז של כסף.

לעומת זאת, בשוק המוסדי השימוש בהליכונים מסוג יורק נחשב לאינטנסיבי יותר ולכן השחיקה והבלאי שלהם מהירים – מה שמצריך גם כן טיפול מקצועי.

למי לפנות?

המשמעות היא שבכל הקשור לתיקון של הליכון YORK אסור לכם לקחת סיכון, כך שעליכם לפנות לטובים ביותר. ובמילים אחרות – לחברת קרדיו ספורט שמתמחה לא רק בהקמה של מכוני כושר, אלא גם בתחזוקה שוטפת של מכשירי כושר ובתיקונם.
 

החברה מספקת סל שירותים רחב הן ללקוח הפרטי והן ללקוח העסקי (חדרי כושר, בתי מלון, מכוני ספא וכו') ומאפשרת תיאום מהיר של ביקור טכנאי – מה שאומר שאתם נהנים ממקצועיות שמבוססת על ידע, מומחיות וניסיון רב שנים וכן משירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

עוד סיבה לפנות לחברה הזו טמונה בעובדה מעניינת ההליכונים מבית חברת YORK פועלים בצורה שמאפשרת לא רק תיקון, אלא גם שדרוג של מערכת ההפעלה שלהם.

זו משימה שיש להשאיר לאנשי חברת קרדיו ספורט הודות למיומנות שנדרשת לשם כך. בנוסף, לחברת YORK דגמים שונים של הליכונים שלכל אחת מערכת הפעלה משלה מה שכמובן מסבך את נושא התיקון.

אנשי החברה לא רק יפתרו את הבעיה או תקלה בהליכון שלכם במהירות ע"י טכנאים מיומנים ומוסמכים, אלא גם יעשו שימוש בחלקים מקוריים בלבד ויעניקו אחריות לעבודתם במטרה אחת – להבטיח את תיקון התקלה על הצד הטוב ביותר.

להשיב את ההליכון לפעילות מלאה ובעיקר – להחזיר את הלקוחות שלכם לשגרת האימון בהקדם כדי שימשיכו לשמור על אורח חיים בריא.

חשוב לזכור שלעיתים אין מנוס מרכישת הליכון חדש, אך גם החלטה זו חייבת להיעשות לאחר קבלת המלצה לכך מטכנאי מוסמך.

למשל, אם צריך להחליף חלקים שנחשבים לליבת המכשיר, לרוב כדאי להחליף את ההליכון כולו ולא לתקן את החלקים. אבל לצורך כך נדרש אבחון מדויק של התקלה וזוהי פעולה שרק טכנאי יכול ויודע לעשות.

החברה מאפשרת לקבל שירות בהתאמה אישית לפי צרכי ודרישות הלקוח, למשל:

• לקוח פרטי – אפשרות לרכישת חבילת שירות הכוללת ייעוץ, התקנה ושינוע של מכשירי כושר לצד אפשרות להזמנת טכנאי לטיפול בתקלות ולתחזוקה שוטפת.

• חדר כושר – תחזוקה מסביב לשעון למניעת תקלות נפוצות ולהבטחת פעילות תקינה ושוטפת בהליכונים.

• לקוח מוסדי – קבלה של מגוון של שירותים תחת קורת גג אחת כמו בדיקה ותיקון של הליכונים, שירותי פירוק והרכבת מכשירי כושר, השכרת הליכונים ועוד כאשר הכל מתבצע תוך שמירה מקסימלית על בטחון ובטיחות המתאמנים.

כל טכנאי שמועסק בחברה עבר הכשרה בנושא, מוסמכים לתקן מכשירי כושר (כולל הליכונים) ומספקים אחריות מלאה על עבודתם.

המשמעות היא שכל תקלה מטופלת במהירות וביעילות ואתם נהנים מערך מוסף – ייעוץ לגבי תחזוקת ההליכון כדי למנוע תקלות בעתיד.

דירוג התוכן
5/5
דילוג לתוכן