חלקי חילוף להליכון חשמלי

מלאי חלקי חילוף להליכון חשמלי – רצועות הליכה, מנועים, כרטיסים אלקטרוניים, בולמי זעזועים, רצועות מנוע, רולים, משטחי ריצה מחוזקים.

הליכונים חשמליים הפכו להיות פריט נפוץ שאפשר לראות בלא מעט בתים בישראל. אנשים רבים מאמצים אורח חיים בריא שכולל פעילות גופנית קבועה ושגרתית, ועל מנת שלא להתעצל לצאת מהבית אל מכון הכושר – הם קונים הליכון טוב ואיכותי ועושים בו שימוש קבוע ויומיומי.

ישנם כיום סוגים שונים של הליכונים וחשוב לשים לב למפרט הטכני של ההליכון לפני שבוחרים וקונים.

למרות שההליכונים גם נחשבים למתקדמים ומשוכללים מאוד עדיין יכולות לקרות תקלות שונות שיצריכו בדיקה מעמיקה ותיקון על פי הצורך ועל פי שיקול הדעת של איש המקצוע שמכיר את ההליכון ויידע בדיוק מה צריך לעשות. 

כמו לכל מכונה או מכשיר חשמלי – ההליכון מורכב מחלקים שונים שיכול להיות להם בלאי טבעי או שתהיה בהם תקלה וחשוב לדעת מה עלול להשתבש ומהם חלקי החילוף האפשריים.

איך לדעת אילו חלקי חילוף מתאים להליכון החשמלי שלי?

כדי לדעת אילו חלקי חילוף אתם צריכים עבור ההליכון החשמלי, עליכם לזהות תחילה את הדגם והמותג הספציפיים של ההליכון.

בדרך כלל ניתן למצוא מידע זה על ההליכון עצמו או במדריך למשתמש שקיבלתם עם קניית ההליכון או שפשוט תבדקו מסביב מה רשום עליו. 

ברגע שתדעו תוכלו לחפש חלקי חילוף התואמים לדגם הספציפי, ייתכן שתרצו גם להתייעץ עם היצרן או עם טכנאי מקצועי כדי לוודא שאתם רוכשים את החלקים הנכונים להליכון. 

חלקי חילוף של הליכונים חשמליים

להלן דוגמאות לחלקי חילוף שהטכנאי המקצועי יעשה בהם שימוש על פי שיקול הדעת המקצועי שלו:

מנוע – המנוע הוא החלק החשוב ביותר בהליכון, שכן הוא זה שמביא אותו לכדי פעולה תקינה ושוטפת. המנוע הוא בעצם לב ליבו של ההליכון ואי אפשר יהיה לעשות בו שימוש אם תהיה תקלה במנוע. לכל הליכון, לכל דגם ולכל חברת יצרן יש את המנוע שלהם ולכן חשוב מאוד לבדוק ולאבחן את התקלה מבעוד מועד.

מסלול הריצה – מדובר ברצועת המתכת הרחבה שעליה הולך או רץ המתאמן. ברוב המקרים היא תהיה עשויה מגומי קשיח וכמובן שגם היא נחשבת לאחד החלקים המהותיים והחשובים ביותר של ההליכון. במצב מתקדם של שחיקה או בלאי אי אפשר יהיה לעשות בה שימוש והטכנאי יצטרך להחליף אותה ברצועה אחרת.

כרטיסים אלקטרוניים – ההליכונים כיום מתקדמים ומשוכללים ויש בהם שלל פונקציות ואפשרויות להפעלה כך שהאימון משודרג לאין שיעור. לכל כרטיס כזה יהיה השימוש או הייעוד שלו ועל פי הבקשה של המתאמן או של איש המקצוע יוחלט אם יש צורך בהחלפת הכרטיס או בתיקון של הכרטיס הקיים.

בולמי זעזועים – ללא ספק זהו רכיב חשוב ומהותי מאוד בתפעול ההליכון. ללא בולמי זעזועים הפעילות הגופנית לא תהיה נכונה ותקינה ועלולות להתרחש פציעות בגופו של המתאמן. חשוב מאוד לשים לב לכל שינוי בתחושה שמורגש במהלך האימון על מנת שהטכנאי יבדוק את מצבם של הבולמים.

צגים אלקטרוניים – ההליכונים כיום מספקים לא מעט מידע גם אודות האימון עצמו וגם אודות מצבו הגופני של המתאמן. מי שעושה שימוש בהליכון לוקח בחשבון את המידע שהוא רואה ומבסס עליו את האימון על מנת להשיג את המטרות שלו. 

אם אחד הצגים יוצא מכלל פעולה יהיה קשה מאוד להתמיד בשגרת האימונים, לדעת מה המדד שכעת לא מקבל חיווי חזותי ואי אפשר יהיה לדעת מה המצב הגופני בכל רגע ורגע. בנוסף לכך קיים האתגר של התאמת הצג האלקטרוני הנכון לכל הליכון בשל דגמים שונים או חברות יצרן שונות.

לסיכום – יש מה לעשות כשההליכון לא תקין!

למזלם של המתאמנים הביתיים הרבים יש את איש המקצוע, הטכנאי, שמכיר את המפרט הטכני של ההליכונים ויידע לאבחן ברמה גבוהה של דיוק מהי התקלה ואיך יהיה הכי נכון וכדאי לטפל בה אותה. 

העדיפו לבחור בטכנאי הליכונים מנוסה ובעל המלצות כדי להבטיח שההליכון שלכם יטופל במהרה ובאופן מקצועי.

קרדיו ספורט מציעים לכם גם שירות מכירת חלקי חילוף להליכון חשמלי ומשלוח עד הבית, להצעת מחיר לגבי כל נושא חלקי חילוף להליכון צרו איתנו קשר.

דילוג לתוכן