מה עדיף לתקן הליכון או לקנות חדש

ההליכון התקלקל ועלות התיקון גבוהה? כנראה שאתם מתלבטים האם לתקן את ההליכון או להחליף אותו בחדש. להחלטה זו יש מספר שיקולים שכדאי לקחת בחשבון – החל מההפרש בין תיקון להליכון חדש ועד לנתונים כמו שנת ייצור ההליכון ורכישה של הליכון יד שניה. 

לפניכם מספר שיקולים חשובים שיסייעו לכם להחליט מה עדיף – לתקן הליכון או לקנות הליכון חדש.

מה עדיף לתקן הליכון או לקנות חדש
מה עדיף לתקן הליכון או לקנות חדש

מה ההפרש בין תיקון ההליכון למחיר הליכון רצוי?

סביר להניח שהשיקול החשוב ביותר בהחלטה האם לקנות הליכון חדש או לתקן את הקיים הוא השיקול הכלכלי, וזוהי התלבטות שמלווה אותנו במגוון עסקאות – למשל, האם לתקן את הרכב או לקנות חדש. השיקול הינו אינדיווידואלי, ותלוי לא מעט בעלות ההליכון. 

אם יש ברשותכם הליכון שעולה 3,000 ₪ ותיקון התקלה עולה 600 ₪, זה שונה מצב בו עלות ההליכון שלכם היא 1,200 ₪ ועלות התיקון היא 600 ש"ח.

כמו כן, אם ההליכון שלכם חדש, מקצועי ומאובזר – יכול להיות שחלקי החילוף יקרים מאוד וזה נתון שצריך לקחת בחשבון כבר במעמד רכישת ההליכון, כי הוא בלתי נמנע. כשההליכון יקר, כל תיקון יהיה יקר.

האם התקלה שגרמה לתיקון פוגעת בהליכון להמשך?

ישנן תקלות אשר ידוע שיעיבו על ההליכון בהמשך, כלומר יופיעו שוב בעתיד או פשוט יגרמו לעבודה פחות טובה. אם ההליכון שלכם מצריך תיקון, כדאי לשאול את הטכנאי האם מדובר בתקלה שתשפיע על תפקוד ההליכון בעתיד. אם התשובה לכך תהיה חיובית, אולי כדאי להעדיף לקנות הליכון חדש.

אם אתם אוהבים את הדגם – האם הוא עדיין מיוצר?

אם אתם רגילים ואוהבים את ההליכון שברשותכם ומדובר בדגם ישן, יכול להיות שהוא כבר לא מיוצר ומשווק והדרך היחידה שלכם תהיה לקנות אותו מיד שניה. 

זה שיקול שכדאי לקחת בחשבון, בעיקר עבור אנשים מבוגרים שהתרגלו להשתמש בהליכון מסוג אחד, והטכנולוגיה המתקדמת מדי עלולה להעיק עליהם.

שנת ייצור ההליכון

ההליכון שלכם ישן? אולי כדאי להעדיף להתחדש. מכשירי כושר כמו כל מכשיר חשמלי צוברים בלאי טבעי עם השנים ועם תדירות השימוש. אם עלות התקלה גבוהה וההליכון ממילא ישן, תקלה נוספת עלולה להפתיע אתכם במוקדם או במאוחר.

 
תיקון הליכון מחיר
תיקון הליכון מחיר

ומה עם אפשרות של הליכון יד שניה?

אם עלות התיקון גבוהה, ישנה אפשרות נוספת והיא רכישת הליכון יד שניה. הליכון יד שניה לא חייב לסבול מבעיות בריאות. הוא יכול להיות במצב מצוין וללא תקלות עבר, ועדיין במחיר זול יותר ממה שיש לשוק ההליכונים החדשים להציע לכם. 

אם עוברת בכם המחשבה להיפטר מההליכון התקול בגלל שהתיקון אינו שווה לכם, כדאי לעשות בדיקה בנוגע למחירי הליכונים יד שניה.

עם טכנאי מקצועי – ההליכון יכול להיות כמעט כמו חדש

ואם בכל זאת החלטתם שלא לקנות הליכון חדש אלא לתקן את הקיים, יש חשיבות גדולה לבחירה בטכנאי מקצועי שיתקן את התקלה ולא יזיק להליכון כפליים. 

טכנאים שאינם מתמחים בתיקון הליכונים חשמליים, ובפרט אינם מתמחים בתיקון הליכונים מהסוג שלכם, עלולים להזיק להליכון במקום לתקן אותו, מה שיצריך מכם לקנות הליכון חדש בכל מקרה.

הדרך למנוע תקלות – ביצוע בדיקות שגרתיות

הדרך הטובה ביותר למנוע תקלות בהליכון היא על ידי ביצוע בדיקות תקופתיות, בין אם מדובר בהליכון ביתי ובין אם בהליכון הממוקם בחדר כושר. במסגרת ביצוע בדיקות תקופתיות להליכון ניתן לאתר תקלות בשלב ראשוני שלהן, לפני שעלות התיקון שלהן מאמירה, וכמובן לבצע פעילות מונעת.

קרדיו ספורט – תיקון הליכונים ומכירת הליכונים מתצוגה

הצוות המקצועי שלנו בקרדיו ספורט ישמח לסייע לכם במהירות ולהגיע עד לפתח ביתכם עם מעבדה ניידת כדי להחזיר לשמישות את ההליכון שלכם בשירות המקצועי והאמין ביותר, כולל אחריות לתיקון. 

בקרדיו ספורט אנחנו מאפשרים לכם לבחור מבין כל העולמות: לתקן את ההליכון או לקנות הליכון חדש מתצוגה. אם תחליטו שלא להמשיך לתיקון ההליכון – תוכלו לקבל הצעת מחיר לקניית הליכון מתצוגה / יד שניה.

דילוג לתוכן