כשהאחריות לציוד הכושר נגמרת

כיצד לוודא שיש אחריות למכשיר הספורט שרכשתם?

כמו כל מכשיר וכל ציוד ברשותכם שרכשתם, יש לזה בוודאי גם תעודת אחריות שתקפה לכמה שנים. 

לכן גם ברכישת ציוד כושר כמו הליכונים, מולטי טריינרים ואפילו אופני כושר יש לוודא שקיבלתם גם אחריות, תעודה חתומה בבית העסק עם הקבלה, וכן יש לבדוק לכמה שנים האחריות וכמובן מה היא כוללת אילו תיקונים או אחזקה לעתיד תקבלו במסגרת האחריות הזו.

כשהאחריות לציוד כושר נגמרת
כשהאחריות לציוד כושר נגמרת

לעשות ספורט בראש שקט

כדי לשמור על כושר בראש שקט עם מכשירים שקניתם לשימוש ביתי, כמובן צריך לוודא שהמכשירים האלו פועלים ועובדים לאורך זמן בצורה תקינה, וכמובן בשימוש יום יומי הם צריכים לספק לכם את מירב העוצמה והאיכות, כדי שתהינו מהכושר בכל רגע בבית, במשרד או בכל מקום אחר.

לכן בעיקר היום כאשר הכושר הפך לפעילות שגרתית מתוך הבית, ולא רק בחוץ או במכוני הכושר, חשוב לוודא את תקינות המכשירים, אם זה להקפיד על שמירת המכשירים ועל התחזוקה שלהם, ואם זה לוודא שיש להם תעודת אחריות במידה ותצטרכו תיקון כלשהו או אפילו להחליף חלקים במכשיר שעלולים להיות יקרים.

מה צריך לעשות כאשר האחריות לציוד של חדר הכושר נגמרת?

יש לוודא ראשית מה התקלקל או אינו פועל כראוי במכשיר הספורט שלכם. 

מכשירי כושר לרוב מחזיקים מעמד לשנים רבות ללא צורך בתיקונים יקרים ולעיתים אם עלות התיקון תהיה יקרה, אולי יהיה עדיף לכם לקנות בעלות הזאת מכשיר כושר חדש. 

במיוחד בתחום ההליכונים המבוקשים רבים אוהבים להתחדש במכשירים חדשים, וגם הדגמים בשוק מתחדשים כל הזמן ומשתכללים.

אחריות למכשירי כושר

את ציוד הכושר יש לתחזק מדי פעם לאחר סשן של שימוש בו, למשל את ההליכון יש לשמן בשמן סיליקון מיוחד ואת המכשירים אין להציב בטמפרטורה חמה מדי, אם אתם עושים כושר בחוץ מוטב לקפל א המכשיר ולהחזיר אותו לתוך חדר סגור ומוצל, יש לנקות אבק לעיתים קרובות שעלול גם להצטבר וליצור כל מיני תקלות, וכמובן במידה והחלקים אינם פועלים כראוי יש לפעול לפי הוראות היצרן, 

 

לכמה שנים האחריות לציוד הכושר
לכמה שנים האחריות לציוד הכושר

לכמה שנים האחריות לציוד כושר?

האחריות תלויה כמובן בסוג המכשיר שקניתם כאשר לכל יצרן אחר תעודת אחריות אחרת שתקפה לזמן מוגבל, בטווח של כשנה עד כחמש שנים. 

בעת הרכישה חשוב להתייעץ ולשאול מה כוללת האחריות על המכשיר, אלו תיקונים תקבלו, האם זה כולל גם החלפת ואספקת חלקים במידת הצורך, וכמובן יש לוודא לטווח של כמה זמן תקפה האחריות.

חשיבות האחריות למכשירי הכושר

קניתם ציוד כושר במיטב כספכם, ואתם נהנים מתוכנית כושר יומית שמאפשרת לכם להתעמל בנוחות בבית או בכל מקום שתבחרו, לא תרצו לגלות יום אחד שהמכשיר שבק חיים, מקרטע, מרעיש מדי או פשוט אינו פועל בצורה תקינה. 

לכן לתעודת האחריות ישנה חשיבות רבה. 

יש ליצור קשר באמצעותה כדי לקבל את כל סל התיקונים שהאחריות מאפשרת, כך תוכלו לחזור לשגרת האימונים שלכם במהירות ולא להתעכב יותר מדי זמן בגלל שהמכשיר לא פועל והוא מוטל זרוק בצד ללא שימוש.

לקבל תיקונים מאנשי מקצוע

במידה ותצטרכו בדיקה של טכנאי שמומחה למכשירי כושר, וודאו האם עלות התיקון כלולה באחריות. ברוב תעודות האחריות כלולה אפשרות התיקון כמובן לזמן מוגבל. 

גם במידה ונגמרה לכם תעודת האחריות והיא כבר לא תקפה, יש ליצור קשר עם טכנאי מקצועי ומיומן שמומחה בתיקון מכשירי כושר. לנו כל הניסיון בתיקון מהיר ומקצועי של כל סוגי ציוד הכושר, וכן ניסיון של שנים רבות בנושא.

הזמינו אך ורק מומחים לתיקון מכשירים כיוון שמדובר בציוד ייחודי ושונה, שדורש הבנה מיוחדת לתחום הכושר עם ניסיון רב בתחום תיקון מכשירי כושר.
זכרו כי הליכון למשל הוא מכשיר ייחודי הכולל חלקים מיוחדים ומערכת תפעול שונה מכל מכשיר טכני אחר, ולכן גם טכנאי התיקונים צריך להיות מומחה אך ורק לנושא זה, כולל הבנה מקצועית בהחלפת חלקים במידה ותצטרכו. 

 

דילוג לתוכן